انواع تولید محتوا بر اساس سئو سایت

1-صفحه محصولات : این صفحه نان و پنیر هر وب سایت تجارت الکترونیک می باشد . یک صفحه محصول می تواند به عنوان یک محتوای سئو سایت و همچنین به عنوان یک PPC (Pay per click ) خدمت کند.
2-پست های وبلاگ : وبلاگ یکی از ساده ترین راه برای ایجاد جریان منظمی از محتوای سئو می باشد.به طور کلی پست های جذاب وبلاگ هستند که بیشتر لینک ها به سمت محصول را فراهم می کنند به طوری که یک وبلاگ منظم با مطالبی عالی می تواند قدرتی برای وب سایت شما باشد.( توجه داشته باشید وبلاگ ها بسیار انعطاف پذیر می باشند که می تواند میزبانی برای هر نو محتوایی باشد.)
3-مقالات : اگر دقت داشته باشید هر وب سایتی بر اساس هدفی پیاده سازی شده است و دارای موضوع خاصی می باشد. از این رو اگر دقت داشته باشید در بسیاری از وب سایت ها این گزینه برای ارائه محتوای وب سایت که بر اساس موضوع سایت پیاده سازی شده است حتما وجود دارد ، که به عنوان مقاله خبری ، مجله ، مصاحبه و یا قطعه ای از ویژگی ها می باشد.
4-لیست : لیستی از موضوعات مهم که در تولید محتوا استفاده می شود می تواند خوراک برای وب سایت های دیگر باشد و یا لینکی به مطالب مرتبط ارائه نماید که برای داشتن وبسایتی قدرتمند بسیار مفید است. همچنین این لیست ها برای شبکه های اجتماعی می توانند تغذیه مهمی باشند.
5-راهنمایی : راهنمایی یک قطعه بزرگ از تولید محتوا می باشد که جزئیات چگونگی انجام کاری را بیان می کند.شما می توانید این راهنمایی را در قالب یک محتوا ایجاد و در وب سایت قرار دهید تا کاربران با مطلعه ی آن به راحتی بتوانند به جستجوی وب سایت بپردازند و یا می توانید آن را به بخش های چکیده و کوتاه تبدیل نمایید تا کاربران با خواندن و عمل کردن تیکه تیکه آن به هدف خود در سایت دست پیدا کنند البته این مورد زیاد برای کاربران اینترنتی جالب نمی باشد و از این رو می تواند در دراز مدت ترافیک سایت را پایین بیاورد.
6-فیلم ها : بطور کلی فیلم ها کمتر درون محتوای سایت دیده می شوند. از این رو می توانید به جای ایجاد یک مقاله بلند در یک صفحه از سایت خود که برای کاربران گیچ کننده می باشد یک ویدئو ایجاد کنید که شامل کلمه کلیدی در توضیحاتش می باشد . از این رو می توانید این فیلم را در بخش جستجوی ویدئوها در نتایج برتر مشاهده نمایید که برای کاربران نیز لذت بخش است.
7-اینفوگرافیک : اینفوگرافیک یا تصاویر بزرگ که حاوی مقدار زیادی از داده ها در مورد یک موضوع واحد می باشند از این رو به نظر ایده مناسبی برای معرفی یک متن نمی باشد و بهتر است که این نوع از اینفو گرافیک ها را بهینه سازی نماییم و درون متن خود به کار ببریم .
8-نمایش اسلاید : راهی برای نمایش خودکار تصاویر و متون در صفحه وب سایت می باشد . توجه داشته باشید در تولید محتوا بر اساس سئو گاهی عکس مهمتر از متن می باشد. اما توجه داشته باشید در این مورد برای داشتن یک تصویر بهینه با ساختار سئو باید توضیحات و نام و لینک های آن را به درستی برای موتور جستوجوگر نشان دهید.
9-واژه نامه ها : بیشتر مردم از گوگل به عنوان واژه نامه برای یافتن مفهوم برخی از اصطلاحات استفاده می کنند.اگر در یک صنعت تخصصی کار می کنید بهتر است واژه نامه ای را برای وب سایت خود در نظر بگیرید تا از این طریق نیز بتوانید ترافیک زیادی از موتور جستجوگر گوگل دریافت نمایید.
10- راهنماها (دایرکتوری ها ) : یک دایرکتوری ، طبقه بندی مفید از لینک ها به سایت ها و منابع در اطراف یک موضوع می باشد به طور مثال یک وبلاگ عطر ممکن است یک دایکتوری از مکان های ایجاد برای خرید عطر ، از فروشگاه های بزرگ به مغازه های مستقل در سراسر کشور باشد .
این موارد تنها برخی از نوع اساسی برای تولید محتوا بر اساس سئو می باشد. اما اجازه ندهید شما در این لیست محدود شوید و فکر کنید که با رعایت تمام ان موارد می توانید وب سایتی ایده ال تولید بر اساس سئو تولید نمایید.
وب نوش 

سایر سایت ها