انواع تولید محتوا بر اساس سئو سایت

1-صفحه محصولات : اين صفحه نان و پنير هر وب سايت تجارت الکترونيک مي باشد . يک صفحه محصول مي تواند به عنوان يک محتواي سئو سايت و همچنين به عنوان يک PPC (Pay per click ) خدمت کند.
2-پست هاي وبلاگ : وبلاگ يکي از ساده ترين راه براي ايجاد جريان منظمي از محتواي سئو مي باشد.به طور کلي پست هاي جذاب وبلاگ هستند که بيشتر لينک ها به سمت محصول را فراهم مي کنند به طوري که يک وبلاگ منظم با مطالبي عالي مي تواند قدرتي براي وب سايت شما باشد.( توجه داشته باشيد وبلاگ ها بسيار انعطاف پذير مي باشند که مي تواند ميزباني براي هر نو محتوايي باشد.)
3-مقالات : اگر دقت داشته باشيد هر وب سايتي بر اساس هدفي پياده سازي شده است و داراي موضوع خاصي مي باشد. از اين رو اگر دقت داشته باشيد در بسياري از وب سايت ها اين گزينه براي ارائه محتواي وب سايت که بر اساس موضوع سايت پياده سازي شده است حتما وجود دارد ، که به عنوان مقاله خبري ، مجله ، مصاحبه و يا قطعه اي از ويژگي ها مي باشد.
4-ليست : ليستي از موضوعات مهم که در توليد محتوا استفاده مي شود مي تواند خوراک براي وب سايت هاي ديگر باشد و يا لينکي به مطالب مرتبط ارائه نمايد که براي داشتن وبسايتي قدرتمند بسيار مفيد است. همچنين اين ليست ها براي شبکه هاي اجتماعي مي توانند تغذيه مهمي باشند.
5-راهنمايي : راهنمايي يک قطعه بزرگ از توليد محتوا مي باشد که جزئيات چگونگي انجام کاري را بيان مي کند.شما مي توانيد اين راهنمايي را در قالب يک محتوا ايجاد و در وب سايت قرار دهيد تا کاربران با مطلعه ي آن به راحتي بتوانند به جستجوي وب سايت بپردازند و يا مي توانيد آن را به بخش هاي چکيده و کوتاه تبديل نماييد تا کاربران با خواندن و عمل کردن تيکه تيکه آن به هدف خود در سايت دست پيدا کنند البته اين مورد زياد براي کاربران اينترنتي جالب نمي باشد و از اين رو مي تواند در دراز مدت ترافيک سايت را پايين بياورد.
6-فيلم ها : بطور کلي فيلم ها کمتر درون محتواي سايت ديده مي شوند. از اين رو مي توانيد به جاي ايجاد يک مقاله بلند در يک صفحه از سايت خود که براي کاربران گيچ کننده مي باشد يک ويدئو ايجاد کنيد که شامل کلمه کليدي در توضيحاتش مي باشد . از اين رو مي توانيد اين فيلم را در بخش جستجوي ويدئوها در نتايج برتر مشاهده نماييد که براي کاربران نيز لذت بخش است.
7-اينفوگرافيک : اينفوگرافيک يا تصاوير بزرگ که حاوي مقدار زيادي از داده ها در مورد يک موضوع واحد مي باشند از اين رو به نظر ايده مناسبي براي معرفي يک متن نمي باشد و بهتر است که اين نوع از اينفو گرافيک ها را بهينه سازي نماييم و درون متن خود به کار ببريم .
8-نمايش اسلايد : راهي براي نمايش خودکار تصاوير و متون در صفحه وب سايت مي باشد . توجه داشته باشيد در توليد محتوا بر اساس سئو گاهي عکس مهمتر از متن مي باشد. اما توجه داشته باشيد در اين مورد براي داشتن يک تصوير بهينه با ساختار سئو بايد توضيحات و نام و لينک هاي آن را به درستي براي موتور جستوجوگر نشان دهيد.
9-واژه نامه ها : بيشتر مردم از گوگل به عنوان واژه نامه براي يافتن مفهوم برخي از اصطلاحات استفاده مي کنند.اگر در يک صنعت تخصصي کار مي کنيد بهتر است واژه نامه اي را براي وب سايت خود در نظر بگيريد تا از اين طريق نيز بتوانيد ترافيک زيادي از موتور جستجوگر گوگل دريافت نماييد.
10- راهنماها (دايرکتوري ها ) : يک دايرکتوري ، طبقه بندي مفيد از لينک ها به سايت ها و منابع در اطراف يک موضوع مي باشد به طور مثال يک وبلاگ عطر ممکن است يک دايکتوري از مکان هاي ايجاد براي خريد عطر ، از فروشگاه هاي بزرگ به مغازه هاي مستقل در سراسر کشور باشد .
اين موارد تنها برخي از نوع اساسي براي توليد محتوا بر اساس سئو مي باشد. اما اجازه ندهيد شما در اين ليست محدود شويد و فکر کنيد که با رعايت تمام ان موارد مي توانيد وب سايتي ايده ال توليد بر اساس سئو توليد نماييد.
وب نوش