اهمیت بازاریابی شبکه های اجتماعی برای وب سایت شما

منظور از بازاريابي شبکه هاي اجتماعي، روشي است که از وب سايتهاي شبکه اجتماعي براي جلب توجه و افزايش ترافيک استفاده مي گردد. رسانه هاي اجتماعي از نظر عملکرد و کاربرد با يکديگر متفاوتند، براي مثال توييتر شبکه اي است که بر پايه ارسال پيام و اشترک و بروزرساني پيامهاي کاربران تکيه دارد و يا فيس بوک که يک شبکه اجتماعي قوي است که در آن کاربران به فعاليتهاي مختلف مانند اشتراگ گذاري عکس، فيلم، ارتباط با يکديگر و ... مي پردازند. بازاريابي در اينستاگرام

شبکه هاي اجتماعي مي توانند کمک کنند به ساخت لينک سايت شما و به اشتراک گذاري مطالب و اخبار آن و دست به دست چرخيدن آن در اين نوع رسانه ها، لذا امروزه فعاليت موازي در شبکه هاي اجتماعي براي بازاريابان ، کسب و کارهاي اينترنتي و فعالان در حوزه طراحي سايت يک امر اجتناب ناپذير مي باشد.

همچنين امروزه اهميت دريافت سيگنالهاي مثبت از شبکه هاي اجتماعي براي موتورهاي جستجو افزايش يافته و تاثير زيادي در نتايج موتورهاي جستجو دارد.
التج