بهینه سازی عملکرد سرورهای سایت برای افزایش سرعت آن | مرحله ای برای سئو سایت

يکي از ابعاد مهمي که براي فوق سريع ساختن سايت بايد در نظر گرفت ، چگونه مديريت کردن سرورهاي سايت است . به طور ويژه ، کم کردن زمان پاسخگويي سرور يکي از موارد کليدي افزايش سرعت سايت است . به عبارت ديگر ، اگر شما تمام صفحات وب سايت خود را بهينه کنيد اما به گزينه هاي سمت سرور توجه نداشته باشيد ، به طور کلي سرعت سايتتان همچنان پيشرفت چشمگيري نخواهد کرد .
پياده سازي استراتژي زير بر سرور سايتتان يک امر اجباري است اگر مي خواهيد مطمئن شويد که زمان پاسخگويي سرورتان فوق سريع است :
• براي هر صفحه از سايت از منابعي کمتري استفاده کنيد
• از يک شبکه ارسال محتوا (CDN : Content Delivery Network) استفاده کنيد
• از يک راه حل کشينگ استفاده کنيد
• تنظيمات نرم افزار وب سرور خود را ارتقاء دهيد و بهينه کنيد
وب سايت هاي پرسرعت داراي کاربر و مخاطب بيشتري هستند
طراحي سايت بهينه و پرسرعت يکي از دغدغه هاي طراحان وب در دنياي امروز صنعت وب است همچنين نکته بسيار قدرتمند براي سئو سايت مي باشد . با توجه به تکنولوژي هاي امروزي کاربران انتظار دارند تا براي يافتن محتواي مد نظرشان حداقل زمان را در وب صرف کنند و يک تجربه کاربري روان و سريع داشته باشند . در غيراينصورت سايت هاي رقيب سايت شما که سرعت بالاتري دارند از شما سبقت خواهند گرفت و کاربران بيشتري را جذب خود خواهند کرد .
با پياده سازي نکات گفته شده در اين مقاله ، مطمئن باشيد که سرعت سايت هايي که طراحي مي کنيد بسيار بالاتر خواهد رفت . البته فراموش نکنيد که سايتتان را مداوم مورد تست و بررسي قرار دهيد تا عملکرد و پردازش پرسرعت تمام اجزاء آن اطمينان حاصل کنيد . هميشه براي بهينه سازي سرعت سايت ترفندهايي وجود دارد که با استفاده از آنها سايت خود را به حداکثر سرعت پردازش و بارگذاري اطلاعات خواهيد رساند .
وب نوش