راهکارهای پیشرفته و سطح بالا در سئو سایت وردپرس

در اين بخش از مقاله به بررسي و آموزش تاکتيک ها و روش هاي پيشرفته بهينه سازي سايت و سئو سايت وردپرس خواهم پرداخت .
حذف صفحات آرشيو ، دسته بندي مطالب و عدم صفحه بندي مطالب
در اغلب سايت ها مشاهده کرده ايد که در URL صفحاتشان از عبارتي طولاني استفاده کرده اند ، مثلا URL مطلبي داراي تاريخ انتشار آن ، دسته بندي مطلب و ساير موارد است . شايد از نظر دسترسي کاربر اين کار خوبي باشد ، اما از ديد موتور جست و جو اين طولاني شدن و تعدد لينک هاي داخل سايت و URL صفحات اصلا از امتياز خوبي برخوردار نيست .
براي تنظيم اين موارد ، مي توانيد از طريق صفحه تنظيمات افزونه All in one SEO Pack اقدام کنيد که در بخش قبلي به آن اشاره شد .

لينک بيلدينگ در سئو سايت وردپرس
يکي از موارد بسيار مهم و حساس در سئو سايت وردپرس ، Link Building است . در آموزش سئو سايت ، مهم ترين موردي که همواره بايد به آن توجه داشت بک لينک (Back Link) مي باشد که موثرترين عامل در جذب ترافيک کاربران از طريق ساير سايت ها به سايت خودمان مي باشد . براي بهينه سازي کامل سايتتان مي بايست روي لينک بيلدينگ و جذب ترافيک از طريق لينک هاي خارجي بسيار وقت گذاشته و برنامه ريزي دقيق داشته باشيد .
برخي روش هاي خوب براي لينک بيلدينگ و قرار دادن بک لينک براي سايتتان را در اينجا فهرست کرده ام که البته روش هاي متعدد و مناسبي نيز در ساير مقالات ساير سايت ها مي توانيد پيدا کنيد :
• توليد محتواي با کيفيت و عالي : هيچ چيز موثرتر و مفيدتر از نوشتن مطالب و توليد محتوا براي سئو سايت نيست . اگر مهارت لازم در بلاگ نويسي و نويسندگي مطالب وب داشته باشيد و به درستي از طريق مطالب سايتتان لينک دهي کنيد ، اين خود يک فرصت بزرگ براي رسيدن به هدف لينک بيلدينگ خواهد بود .
• لينک دهي خارجي (External Link) : همانطور که قبلا نيز گفتم ، اگر شما به صفحات ديگران لينک دهي کنيد ، آن ها نيز به صفحات شما بک لينک خواهند داد . اما فراموش نکنيد که نبايد با هر سايت و صفحه اي تبادل لينک کنيد ! تنها صفحاتي که مورد توجه کاربران قرار گرفته است و از رتبه و امتياز و ترافيک بازديد خوبي برخوردار هستند را به اشتراک بگذاريد و با آن ها تبادل لينک کنيد .

جمع بندي بحث سئو سايت وردپرس
به عنوان کلام آخر بايد بگويم که مطالب مذکور در اين مقاله تنها بخشي از تکنيک هاي سئو سايت وردپرس بودند و نه همه راهکارها و روش هاي موجود براي اين منظور ، پس فراموش نکنيد که براي بهينه سازي سايت در سطح بالا ، مي بايست مطالعه و تحقيق بيشتري در ساير فضاهاي آموزشي وب داشته باشيد .