سئو و انتخاب کلمات کلیدی مناسب

براي اينکه شروع به بحث کنيم بايد سئو رو خوب تعريف کنيم .
سئو چيست ؟
سئو فاکتور بزرگ بازاريابي اينترنتي است که بر روي وب سايت انجام مي شود . سئو : راهکار افزايش رتبه وب سايت در نتايج جستجوي اينترنتي است .
و بسياري از تعاريف ديگر که همه در اين محور مي باشند . اما سوال ديگري وجود دارد و آن اينکه :
سئو به چه صورت انجام مي شود ؟
سئو بر روي کلمات کليدي يک وب سايت تجاري يا هر وب سايتي که قصد تجارت الکترونيک دارد انجام مي شود .تا وب سايت در اين کلمات به رتبه هاي بالاي نتايج جستجو حرکت کند.
اما سوال آيا هر کلمه کليدي براي کسب در آمد از وب سايت مناسب است ؟
جواب مسلما خير است ، انتخاب کلمات کليدي بر اساس جستجوي کاربران اينترنت بايد تعيين شود . توجه داشته باشيد که هر کلمه کليدي که شما در نتايج جستجو بالا باشيد لزوما براي شما کسب در آمد نخواهد داشت . بنابراين براي انتخاب کلمات کليدي در حوزه فعاليت خود حتما با يک مشاوره سئو و بهينه سازي و همچنين يک بازاريابي اينترنتي راهنمايي بخواهيد.

استفاده از ابزارهاي گوگل براي انتخاب کلمات کليدي

گوگل برخي از ابزارها را در اختيار کاربران براي انتخاب کلمات کليدي قرار داده است . مانند : گوگل پلنر البته در سطح حرفه اي هم مي توانيد از روي گوگل ترند نيز قدرت کلمات کليدي را تشخيص دهيد و ميزان جستجو را نيز آناليز کنيد.
براي اين کار ابزارهاي زيادي طراحي شده اند ولي هر يک از آنها باگهاي خودشان را دارند. و نميشه به صورت دقيق نتيجه گرفت که درست اعلام مي کنند يا نه . در نهايت همان تجربه کار اهميت بالايي دارد.

آيا سئو مستقيما روي کلمات کليدي وب سايت اعمال مي شود ؟
خب در اينجا به اين مي رسيم که سئو يک راه کار است ، يعني رعايت برخي از فاکتورهاي مورد نياز براي جستجوگرها با اصول و قواعد خودش تا بتواند وب سايت را به راحتي تجزيه و تحليل کند. بنابر اين اينکه سئو مستقيما بر روي کلمات کليدي انجام شود يا اينکه بر روي کلمات فرعي بايد سئوکار اين را تشخيص دهد . 
وب نوش