عواقب سئو بد و نمونه کار سئو نداشتن

همان طور که در بالا نيز اشاره کرديم خيلي از افراد با داشتن دانش اندک در زمينه سئو خود را به عنوان سئو کار معرفي مي کنند . لذا برخي از کارفرمايان به دليل هزينه اندکي که اين افراد طلب مي کنند وب سايت خود را در اختيار آنها قرار مي دهند . و بعد از مدتها مي بينند که وب سايت رتبه خاصي در نتايج جستجو نگرفته است . بلکه در برخي از مواقع به دليل اشتباهات سئو که روي وب سايت اعمال شده است وب سايت کلا از نتايج حذف شده است .
از بزرگترين عواقب بستن قرارداد بدون داشتن نمونه کار سئو حذف وب سايت از نتايج جستجو مي باشد که خود دلايل زيادي دارد که در اصطلاح پنالتي وب سايت خوانده مي شود. که در اين صورت گوگل وب سايت را به دليل رعايت نکردن اصول سئو و بهينه سازي وب سايت و استفاده از روشهاي غير قابل قبول (فيک و تقلبي) براي آوردن وب سايت در رتبه هاي بالا آن را از نتايج جستجو به صورت کامل حذف مي کند . اين بدترين حادثه مي تواند براي يک وب سايت و کسب و کار اينترنتي باشد . لذا مواظب همچين اتفاقاتي باشيد .
يک مورد ديگر اين است که برخي از افراد از نرم افزار براي بالا بردن ميزان بازديد وب سايت استفاده مي کنند که در مدت زمان کمتري وب سايت را به نتايج بالاي جستجو مي رساند .  چرا که معيار هاي گوگلبراي نگهداشتن وب سايت در رتبه هاي بالا خيلي موارد زيادي مي باشد که در اصطلاح به اين ها فاکتورهاي سئو مي گويند . اين فاکتورها بهتر است ريز به ريز و در کنار هم بايد انجام شوند تا وب سايت رتبه بهتري دريافت کند.
وب نوش