عوامل تاثیر گذار در طراحی سایت رستورانی

هر شخص با تجربه اي که در صنعت رستوران داري فعاليت دارد مي داند که شما ابتدا غذا را به چشمان مشتري مي فروشيد و سپس به قدرت چشايي آنها. با اين وجود هستند بسياري فعالان اين صنعت، در وب سايت هاي خود اين مسئله را فراموش کرده و تمرکز بر متن و سفارش گيري آنلاين آن دارند. در ادامه به عواملي مي پردازيم که در طراحي سايت حرفه اي رستورانها نقش دارند.

تصاوير جذاب
شما ممکن است شگفت انگيز ترين غذاها و منوها را داشته باشيد، ولي تنها با تصوير آن غذاها مي توانيد توجه و معده کاربر را به آنها جلب نماييد. با استفاده از تصاوير با وضوح بالا و خيره کننده مي توانيد قانون فروش به چشم را رعايت نماييد.

طراحي سايت رستوراني
منوي خيره کننده
شما نمي توانيد فقط با استفاده از متن در منو، خوشمزه بودن غذاها را نشان دهيد. شما براي اينکار نياز به استفاده همزمان تصوير و متن در منوي خود داريد تا جذابيت غذاها را نشان داده و توجه کاربران را جلب نماييد.

منوي وب سايت رستوران
انتخاب رنگ و نوشتار
شما مي بايست با استفاده از يک تايپوگرافي خوب و درشت، توجه کاربر را به پيشنهادات خود جلب نموده و با استفاده از رنگهاي که زيرمجموعه رنگهاي نارنجي و قرمز هستند حس گرسنگي را در آنها تشديد نماييد.

شبکه هاي اجتماعي
شما با طراحي سايت حرفه اي و نمايش غذاهاي استثنايي خود، مي بايست اجازه اشتراک گذاري مطالب سايت را به کاربران داده و با استفاده از دکمه هاي اشتراک گذاري واضح در سايت، آنها را ترغيب به اشتراک گذاشتن مطالب سايت با دوستان خود نماييد.

قطع موزيک
بعضي از مديران رستوران فکر مي کنند که وب سايت آنها نيز مانند رستورانشان مي بايست براي کاربران خود موزيک پخش کند. در حاليکه اين روش مناسبي در وب سايت ها نيست. پخش خودکار موزيک در وب سايت شما مي تواند به غافلگيري کاربر و در نهايت خروج او از سايت منجر شود.
التج