فعالیت در شبکه های اجتماعی برای سئو off-page

يک از عمده کارهاي اساسي در سئو off page فعاليت در شبکه هاي اجتماعي هست. براي سايت کسب و کار خود در شبکه هاي اجتماعي صفحه تجاري باز کنيد و در آنجا فعاليت کنيد. شما مي توانيد در شبکه اجتماعي مطالب سايت خود را بازنشر دهيد و از محتواي انتشار شده به سايتتان لينک بدهيد. موتورهاي جستجوگر شبکه هاي اجتماعي را مي شناسند.
سعي کنيد علاقمندان خود در شبکه هاي اجتماعي را زيادتر کنيد و اعضا خود را زياد کنيد. سعي کنيد با محتواي ارسالي تان در شبکه اجتماعي اعضا خود را به چالش بکشيد تا در پاي مطلب شما نظر بنويسند و يا با هم صحبت کنند. تاثير اين کامنت گذاري در سئو سايت شما بالاست چرا که با هر نظر در پاي محتواي شما شبکه اجتماعي مطلب شما را بازنشر مي کند و بالا مي برد. اين فعاليت شما تاثير به سزايي در سئو سايت تان و نيز در آينده براي برند سازي تان خواهد داشت.
وبلاگ نويسي براي سئو off-page

راه اندازي وبلاگ نيز جز کارهاي بسيار تاثير گذار در سئو off page مي باشد. سعي کنيد در بلاگ هاي مختلف صفحه خود را راه اندازي کنيد. مطالب منتشر شده در سايت را در وبلاگ خودتان نيز منتشر کنيد. با توجه به اينکه موتورهاي جستجو بلاگ ها را به عنوان صفحات غير تجاري مي شناسند از اين رو به آنها اهميت بالايي را مي دهند.
منظور از صفحه غير تجاري صفحه اي است که محتوا در آنجا به رايگان در اختيار کاربران قرار مي گيرد. در سئو سايت تان از وبلاگ نويسي غافل نشويد.
فعاليت در فروم ها براي سئو off-page

فروم ها در اينترنت به عنوان پاتوق افراد علاقمند به يک حوزه شناخته مي شوند. فروم ها تخصصي هستند. يعني يک فروم به صورت تخصصي در يک زمينه خاص ايجاد شده است به عنوان مثال فروم طراحي سايت ، فروم سئو سايت ، فروم بازاريابي آنلاين و غيره. شما با حضور در اين فروم ها مي توانيد به بحث و تبادل نظر و انتشار محتواي مدنظرتان و البته ايجاد بک لينک به سايتتان بپردازيد. فعاليت در فروم ها نيز تاثير به سزايي در سئو off page شما دارد.
ارسال مقاله براي سئو off-page

سعي کنيد مقالات خودتان را در سايت هاي مختلف ارسال کنيد و در انتها آدرس سايتتان را به عنوان مرجع قرار دهيد. اين ارسال هم مي تواند توسط شخص خودتان باشد و هم ديگران.
رپورتاژ خبري براي سئو off-page

سعي کنيد محتوايي در سايت هاي خبري انتشار دهيد. موتورهاي جستجوگر سايت هاي خبري را مي توانند تشخيص دهند. البته تشخيص سايت خبري از يک سايت ديگر از محتواي بسيار بالاي آن و در حوزه هاي مختلف است. با توجه به ارزشمندي سايت هاي خبري در نزد گوگل فعاليت در اين سايت ها براي سئو سايت شما خوب است.
شما وقتي يک رپورتاژ خبري را منتشر مي نماييد به مثابه اين است که آن سايت خبري در مورد شما صحبت مي کند و اين يک اتفاق خوب براي سايت شما مي باشد.

وب نوش