معیار تعیین قیمت سئو ، هزینه سئو

معيار هاي تعيين هزينه و قيمت سئو : شايد بارها و بارها اين سوال براي شما پيش آمده است که قيمت سئو را بر اساس چه شاخصه هايي تعيين مي کنند . آيا واقعا شاخص يا معياري براي اعلام هزينه و قيمت سئو وجود دارد ؟ يا اينکه بدون دليل و معيار هزينه سئو اعلام مي شود . در اين مقاله قصد دارم برخي از شاخصه هاي قيمت سئو (هزينه سئو ) را براي شما معرفي کنم .
در ضمن براي کسب اطلاعات بيشتر در رابطه با نحوه محاسبه قيمت سئو (هزينه سئو) مي توانيد با مشاوره سئو وب نوش در ارتباط باشيد تا راهنمايي هاي زيادي را براي شما ارائه نمايد .

قيمت سئو

قيمت و هزينه سئو به چه صورتي محاسبه مي شود ؟

نوجه داشته باشيد که براي انجام هر کاري زمان و توان لازم مورد نياز است اينکه توان علمي در سئو در مرحل اول از اهميت بالايي برخوردار مي باشد شکي در اين نيست . اما سئو يک کار تيمي است و براي انجام آن نياز به يک تيم خوب و حرفه اي مي باشد . لذا براي اعلام هزينه سئو بايد تمام جوانب را نيز مد نظر بگيريم . در اينجا کاملا صاف و راحت مي خواهيم صحبت کنيم . شايد در ديد مشتري به نظر برسد که مجري کار يا همان سئو کار معياري براي اعلام هزينه سئو ندارد ولي در اصل برخي از مسائل را مد نظر نمي گيرد . و هزينه هايي را که در طول انجام سئو وجود دارد را نمي بيند و در زير به خيلي از اين موارد اشاره مي کنم .
معيار هاي شاخص براي اعلام قيمت سئو

کلمه کليدي
کارفرماي عزيز بايد توجه داشته باشد در سئو روي کلمات و لينک ها مانور انجام مي شود. پس تمام کلمات در يک اندازه و در يک رده قرار نمي گيرند . لذا ميزان جستجوي هر کلمه در نتايج جستجو گوگل يا هر موتور جستجوي ديگر با هم ديگر فرق مي کند . پس اولين معيار ما کلمه کليدي وب سايت است . و اينکه چقدر و به چه ميزان در گوگل جستجو مي شود .
خود وب سايت
تيم سئو وب نوش بدون بررسي وب سايت هزينه سئو براي کلمات کليدي سايت اعلام نمي کند . لذا معيار دوم را مي توان بررسي وب سايت مي باشد مگر اينکه وب سايت نيز توسط تيم طراحي سايت وب نوش طراحي شود . که در اين صورت سئو براي ما خيلي راحتر خواهد بود . چرا که طراحي سايت در وب نوش ، طراحي سايت بر اساس اصول سئو انجام مي شود .
بررسي رقبا
يک معيار مهم ديگر اين است که رقباي موجود در نتايج صفحه اول به چه اندازه روي اين کلمه در حال کار کردن هستند . اين از اهميت بالايي برخوردار است .
تخمين زمان براي سئو
مهمترين معيار براي اعلام هزينه و قيمت سئو زمان انجام پروژه است و اينکه چقدر بايد سئو کار خود را با پروژه درگير کند .سئو کاري زمان بر است و لذا بايد مقوله زمان را به هيچ وجه از ياد نبريم .
تخمين هزينه شرکت
هر پروژه اي براي رسيدن به رتبه هاي بالا در نتايج جستجو برخي از هزينه هاي جانبي ديگري نيز دارد . لذا شرکت سئو سايت بايد اين هزينه ها را بتواند تخمين بزند : هزينه رپورتاژ آگهي ، هزينه نيروي کار و...
هزينه محتوا براي انجام سئو
تيم وب نوش به دليل استفاده از سيستم و استراتژي سئو محتوا کار خود را پيش مي برد لذا براي بروز رساني سايت و تاثير زياد بر روي سئو نياز به توليد و توسعه محتوا دارد . از اين رو دو راه پيش رو داريم اول اينکه يا شرکت عهده دار توليد محتوا مي شود و يا اينکه کارفرما ، که به نظر تيم وب نوش بهترين راه اين است که خود کارفرما توليد محتوا داشته باشد . چرا که تخصص لازم را دارد . در صورت اينکه کارفرما عهده دار هزينه توليد محتوا باشد ، اين هزينه مد نظر قرار نمي گيرد .
تمام موارد بالا معيار هاي شاخص براي اعلام قيمت سئو (هزينه سئو) مي باشند . لذا سئو نيز همانند مشاغل ديگر هزينه هاي خود را دارد و اينکه يک کار بسيار فني و حساس است .
کارفرماي عزيز بايد توجه داشته باشد که سئو وب سايت اگر به صورت درست و صحيح انجام شود زمان بر و هزينه بر مي باشد . لذا قبل از اينکه با شرکتي قرارداد سئو ببندد بهتر است . مشاوره اساسي در اين بار بگيرد و تمام توان شرکت براي انجام کار را بررسي کند.
وب نوش