نکات مهم در رابطه با سئو محلی

در زير به تعدادي از مواردي که مي توانند براي سئو محلي شما مفيد باشند اشاره مي کنيم :
1- در صفحه تماس خود وقتي اطلاعات تماس را وارد مي کنيد حتما کد منطقه اي خود را نيز وارد کنيد مثلا براي تهران (021 ) مي باشد. توجه داشته باشيد گوگل بسيار هوشمند است و به راحتي کد شهرها را تشخيص مي دهد.
2- در صفحه اي که نقشه گوگل خود را درج نموده ايد . حتما آدرس شرکت را وارد نماييد .ربات هاي گوگل اين موارد را تشخيص مي دهند و براي وب سايت شما بسيار مفيد است .
3- توجه داشته باشيد صفحه گوگل پلاس خود را حتما تکميل کنيد . گوگل بسيار مشتقاق اطلاعات کامل است و به صفحه گوگل پالاس بسيار اهميت مي دهد. گوگل براي اينکه گوگل پلاس خود را محبوبتر کند امتياز سئو را به آن داده که هم در سئو محلي مفيد است و هم براي سئو کلي سايت اهميت دارد.
4- از کلمات کليدي مناسب استفاده کنيد . شايد براي شما اتفاق افتاده است که به دليل نداشتن اطلاعات کافي شرکت هاي سئو و بهينه سازي سايت براي شما کلمات کليدي نامناسب را پيشنهاد داده اند . آن هم تنها براي اين است که بتوانند از شما پول را دريافت کنند . کلماتي مانند : نام شرکت شما ، يا کلمات غير تجاري که اصلا جستجو ندارند . بهترين راه مشاوره سئو و بازاريابي اينترنتي درجه يک از شرکت معتبر است . 
5- سرعت سايت خود را بالا ببريد . بايد وب سايت شما با سرعت بالا بيايد تا تجربه اي خوب براي کاربران باشد.
6- فعاليت در شبکه هاي اجتماعي ، يکي از فعاليت هايي که براي بالا بردن وب سايت در نتايج جستجو نياز است فعاليت در شبکه هاي اجتماعي است
وب نوش