10 علت عدم موفقیت یک سایت

در مورد بدست آوردن موفقيت مطالب زيادي نوشته شده است اما هيچ کدام به دلايلي که يک سايت ميتواند شکست بخورد ، اشاره نشده است . در اين پست قصد دارم به ?? دليل شکست يک سايت بپردازم.

?- طراحي بد

يک سايتي که طراحي بدي دارد ميتواند مثل بازکردن يک رستوران ? ستاره در يک محله فقير نشين باشد که عملا با شکست روبرو خواهد شد.

?- تبليغات فراوان

براي تبليغات خود برنامه داشته باشيد وآنها را در مکان‌هاي مناسب نمايش دهيد . سعي کنيد زماني تبليغات بگذاريد که سايت شما داراي رتبه مناسبي باشد که توجه تبليغ دهندگان را جلب کند.

?- خوراک وبسايت خود را پنهان کرده ايد !

اين روزها خيلي از افراد براي خواندن مطالب سايت‌هاي مورد علاقه شان ، از فيد استفاده مي‌کنند . سعي کنيد که يک دکمه بزرگ براي فيد خود در نظر بگيريد تا کاربراني که از فيد استفاده ميکنند مشترک خوراک شما شوند.

?-تيتر‌هاي جذابي نداريد !

بعد از نوشتن مقاله يا مطلبي که درون وبلاگ يا سايتتان ميخواهيد منتشر کنيد ، يکبار آن را بخوانيد و بهترين و جذاب ترين تيتر ممکن را انتخاب کنيد.

?- صفحه درباره ما نداريد.

بعضي از خوانندگان تمايل دارند تا اطلاعاتي راجع به شما و فعاليت تان داشته باشند . پس در مورد خود و وبسايت خود حتما توضيحاتي را در قالب صفحه درباره ما قرار دهيد.

?- به مطالب خود لينک نميدهيد.

اگر در مورد موضوعي مينويسيد که قبلا هم در مورد آن نوشته ايد و فکر مي‌کنيد که ميتوانند به هم کمک کنند و يکديگر را تکميل سازند ، حتما در درون نوشته خود ، به آن‌ها لينک بدهيد. آموزش نحوه تعريف لينک در سايت ساز را نيز مطالعه کنيد

?- عکس نداريد.

عکس‌ها يکي از جذب کننده ترين المنت‌ هايي هستند که شما ميتوانيد از آنها در افزايش بازديد و جلوگيري از خروج زودهنگام بازديد کننده استفاده کنيد.
حتما براي عکس هاي خود توضيحاتي کوتاه در حد 2 يا 3 کلمه بنويسيد

?- سبک نوشتن بدي داريد.

نويسه‌هاي خود را در پاراگراف‌هاي معيني جاي دهيد و سعي کنيد طبق روال هميشگي خود پيش برويد.

?- موضوعات فراواني داريد.

وبسايت شما ياهو يا تبيان نيست که صد‌ها موضوع را در کنار هم جمع آوري کرده باشد . پس تعداد موضوعات خود را کم کنيد و سعي کنيد که از اهداف خود دور نشويد.

??- نظرات بازديدکنندگان برايتان مهم نيست.

اگر نظرات بازديد کنندگان برايتان مهم نيست ، بهتر است که همين امروز دست از کار کردن بکشيد و دنبال کار ديگري باشيد که حداقل نظر مشتريان در آن تفاوتي ايجاد نکند!