5 نکته مهم در طراحی و محتوای صفحات درباره ما

همه ما با استفاده از تکنيکهاي بازاريابي اينترنتي سعي در افزايش بازديد کنندگان وب سايت خود و در نتيجه افزايش نرخ تبديل آنان به مشتري داريم. در اين بين صفحاتي از وب سايت هستند که کمتر به آنها توجه شده است و اين صفحات مي توانند برگ برنده شما جهت بالا بردن نرخ تبديل باشند. يکي از اين صفحات مهم، صفحه درباره ما مي باشد. صحات درباره ما معمولا اولين محتوايي است که در يک وب سايت بارگذاري مي گردد و مديران وب سايت ها تا مدت زمان زيادي نياز به آپديت اين صفحات نمي بينند. افزايش رتبه سايت
از آنجا که اين صفحه در اصل معرفي نامه شرکت و کسب و کار شماست، يکي از پر بازديدترين صفحات نيز به حساب مي رود. کاربر با ورود در اين صفحه مي خواهد به اطلاعات و رزومه کاري شما دست پيدا نمايد. لذا توصيه مي شود موارد زير را در طراحي و مديريت محتواي اين صفحات در نظر داشته باشيد.

چشم انداز و فلسفه شرکت
صفحات تماس با ما بهترين مکان جهت معرفي شرکت، چشم انداز و فلسفه شرکت مي باشد. شما در اين صفحه مي توانيد از اهداف کسب و کارتان با کاربر سخن بگوييد و تفاوت خود با ديگر رقبا را بازگو نماييد. چشم انداز و آينده اي که براي شرکت خود در نظر داريد را شرح داده و از اهداف خود با او سخن بگوييد.
اين بدان معني نيست که صفحه درباره شما بايد خيلي طولاني باشد. تا حد امکان خلاصه و در پاراگراف هاي کوتاه پيام خود را به کاربر برسانيد.

تاريخچه شرکت
شرح جدول زماني و تاريخچه شرکت و تغييرات و تحولات آن به نشان دادن سوابق و صداقت شما کمک مي نمايد. کاربر احساس مي کند بهتر شما را مي شناسد و از گذشته شما اطلاع کسب مي کند.

اعضاي شرکت

بر خلاف باور عموم حتما نياز نيست که اين صفحه بسيار فضاي رسمي داشته باشد. شما مي توانيد با نمايش پروفايل و تصوير تيم شرکت ارتباطي صميمي تر با کاربر ايجاد نماييد. تصاوير با لبخند کارکنان و معرفي مختصري در مورد تجارب و سمت آنان مي تواند تصويري صادقانه و روشن از شرکت شما در ذهن کاربر ايجاد نمايد.

استفاده از اينفوگرافيک
استفاده از اينفوگرافيک و تصاوير بصري از محصولات و خدمات شما مي تواند در درک کاربر از نوع خدمات و محصولات شما کمک شاياني نمايد.

استفاده از ويدئو
شما مي توانيد در صفحه تماس با ما، يک پرزنت ويدئويي خوب به کاربر ارائه دهيد. از يک متخصص براي خلق ويدئوي معرفي شرکت خود بهره گيريد و با استفاده از افکتهاي صوتي و تصويري مناسب جذابيت اين ارتباط را افزايش دهيد. اين ويدئورا مي توانيد در شبکه هاي اجتماعي مختلف نيز منتشر کرده و به ارائه تصويري قدرتمند از شرکت خود کمک نماييد.

التج