استفاده گسترده از ابزار نمونه سازی سریع در طراحی سایت در سال 2017

اگرچه اين ابزار به خودي خود يک روند طراحي وب محسوب نمي شوند ، اما اين ابزار يکي از پيشرفت هاي فوق العاده سريع در طراحي سايت بوده است که در سال گذشته تبديل به يک ابزار ضروري براي طراحي UI/UX شده است .
ابزار نمونه سازي سريع از سرويس هايي مانند UXpin , Webflow , InVision , Marvel , … همگي طراحان را قادر مي سازند تا بدون نوشتن حتي يک خط کد ، يک نمونه نمايشي از سايت خود را فورا بسازند و تمام اندازه گيري ها و معيارهاي مد نظرشان را بررسي کرده و سپس نسخه اصلي وب سايت خود را شروع به طراحي و کدنويسي کنند . حتي برخي از ابزار به شما اين توانايي را مي دهند تا اگر همان نسخه نمايشي مطابق با طرح مد نظرتان شد ، مستقيما همان را تبديل به نسخه اصلي کرده از آن به عنوان قالب سايت خود استفاده کنيد .
تصوير بالا نمونه اي از روند استفاده از ابزار نمونه سازي Webflow مي باشد که پس از طراحي قالب مد نظرتان ، اين سرويس کدهاي مورد نياز شما را توليد مي کند و تنها با قرار دادن آن ها در فايل کدهاي قالب سايتتان مي توانيد از آن استفاده کنيد .
امروزه بسياري از اين دست ابزارها موجود است و اين بستگي به نوع کار طراح و توسعه دهنده دارد که چقدر در استفاده از آن ها موفق باشد . پيش بيني مي شود که در آينده طراحان استقبال بيشتري از اين سرويس ها کنند .
وب نوش