بعضی از امکانات طراحی ربات تلگرام "سرو انگلیش "

1- آموزش و بهبود توانايي ريدينگ در قالب يادگيري جمله و پاراگراف به روشي بسيار خاص که در آن حفظ لغت ممنون مي باشد.
2- آموزش و بهبود توانايي شنيداري باز هم به روش خاص
3- آموزش و بهبود توانايي مکالمه به صورت دانشجو و دانش آموز محور و تمرين هاي دو نفره
4- مرور لغت هاي آموخته شده روزهاي قبل به روش مخصوص سرو انگليش
5- استفاده از تگنورژي روز دنيا براي طراحي ربات تلگرام
6- استفاده از زبان برنامه نويسي php براي ساخت ربات تلگرام آن را انعطاف پذيرتر کرده است
7- استفاده از سرور امنيتي قدرتمند براي نگهداري ربات تلگرام آموزش زبان انگليسي
8- و بسياري از امکانات ديگر
در طراحي ربات تلگرام سروانگليش از انواع تکنولوژي هاي ارائه شده توسط تلگرام مانند منوهاي اينلاين (که در فضاي شبکه اجتماعي تلگرام به منوي هاي شيشه اي مشهور شده اند) و منوهاي ساده استفاده شده است.
امکان ثبت نام پيشرفته و ساخت پروفايل شخصي در طراحي ربات تلگرام سروانگليش به صورت حرفه اي برنامه نويسي شده است. بدين صورت که هر زبان آموز مي تواند پروفايل حرفه اي خود را ايجاد و آن را ويرايش کند. يکي از امتياز هاي ويژه اي که ربات تلگرام سرو انگليش در اختيار زبان آموزان قرار مي دهد کارت ويزيت شخصي مي باشد که مي توانند از اين کارت ويزيت در فضاي شبکه اجتماعي تلگرام ، در کانال ها و گروه هاي خود براي معرفي خودشان از آن استفاده کنند که نمونه اي از آن را در تصوير زير مشاهده مي کنيد. طراح سايت حرفه اي

طراحي ربات تلگرام آموزشي يکي از نياز هاي اصلي کانال ها و گروه هاي موجود در فضاي شبکه اجتماعي تلگرام با موضوعات آموزشي مي باشد. ادمين ها و مديرهاي اين کانال ها مي توانند با داشتن يک ربات که مطالب آموزشي را به صورت دسته بندي شده و منظم در اختيار دانش آموزان و دانش جويان قرار مي دهد رشد چشم گيري در جذب کاربر و همچنين کيفيت آموزش ارائه شده، مشاهده نمايند.
وب نوش