وردپرس برترین سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت

با نگاه به تيتر بالا هميشه ذهنيت اين است که چون وردپرس بيشتر از همه مورد استفاده قرار مي گيرد و محبوب است پس بايد سايت خودمان را با وردپرس بزنيم ولي هميشه چنين نيست. وب نوش عقيده اش به اين است که در طراحي سايت مهمترين مسئله رعايت :
1- طراحي وب سايت جذاب و اختصاصي قالب (چه طراحي قالب وردپرس باشد چه طراحي ساير cms ها)
2- رعايت سرعت لود سايت
3- امنيت
4- رعايت اصول سئو و بهينه سازي سايت
اگر در طراحي سايت به اين موارد دقت و عمل شود مي توان هر cms (سيستم مديريت محتوا) را بهينه کرد و بهترين سايت را طراحي کرد.

اما واقعا چرا طراحي سايت با وردپرس
در دو حالت بررسي مي کنيم :
1- طراحي سايت با وردپرس
2- سئو سايت وردپرس
طراحي سايت با وردپرس و طراحي قالب اختصاصي براي سايت : همانطور که گفته شد وردپرس داراي افزونه هاي زيادي است . و همچنين پشتيباني قدرتمندي از هسته وردپرس صورت مي گيرد. سيستم کد باز با کدهاي سبک است و هر فردي که با دانش متوسط php مي تواند به راحتي وردپرس را شخصي سازي کند.
سئو سايت وردپرس : سئو به دليل اين که پايه اش براي طراي وبلاگ طراحي شده است و در اصل محتوا محور است . داراي سئو قدرتمندي است . در کنار اين مورد افزونه هاي سئو سايت زيادي براي وردپرس طراحي شده است که خيلي قدرت سئو در وردپرس را بالا مي برد .
اما آيا تمام اين موارد باعث شده است که مشتري رو به سمت وردپرس بيارد ؟
نه ! چنين نيست چون تمام موارد را مي توانيم در ساير cms هاي ديگه نيز پياده کنيم . مهمترين دليل رابط کاربر بسيار آسان وردپرس براي مديرت محتواي سايت وردپرسي است . وردپرس توانسته است با آسان کردم اين بخش براي کاربران و مديران سايت آنها را براي طراحي سايت با وردپرس ترغيب کرده است .
وب نوش