آیا طراحی سایت شرکت شما به اندازه کافی کارآمد است؟

اهميت طراحي يک وب سايت قوي براي اغلب شرکت ها بسيار موضوع مهمي مي باشد. شما شرکتي ايجاد نموده ايد و در حوزه اي مشغول گسترش کسب و کار خود هستيد. در کار خود پيشرفت کرده ايد و همه چيز خوب به نظر مي رسد. اما طراحي سايت شرکت شما چيز ديگري بيان مي کند.

طراحي بد و از رده خارج، مطالب سازمان نيافته و قديمي و رابط کاربري نامناسب باعث مورد تمسخر قرار گرفتن بازديدکنندگان و حتي کارمندان شرکت گرديده است. از قديم گفتند: طراحي خوب=کسب و کار خوب >> Good design is good business <<
آيا شما لايق همچين وب سايتي هستيد؟ وب سايتي که از آخرين آپديتش زمان زيادي مي گذرد و طراحي آن ما را به ياد روزهاي اول آشنايي با اينترنت مي اندازد !!!
با اين حال شما مي دانيد که کسب و کار شما لايق همچين وب سايتي نيست. طراحي مجدد وب سايت شرکت مي تواند به يافتن مشتريان جديد شما کمک نمايد و با يک طراحي سايت شرکتي حرفه اي مي توانيد به اعتبار وب سايت و برند خود بيفزاييد. در واقع يک وب سايت از رده خاج مي تواند صدمات زيادي به کسب و کار شما وارد نمايد.
طراحي بيش از 80 درصد وب سايت ها منسوخ شده اند و بيش از 60 درصد آنها طراحي ريسپانسيو و بهينه براي موبايل و تبلت را دارا نمي باشند، و اين يعني فرصت. شما بايد از اين فرصت براي ارتقاء وب سايتتان استفاده نماييد تا در فضاي اينترنت هم از رقبايتان پيشي بگيريد.
با استفاده از طراحان سايت حرفه اي و خدمات تخصصي آنها مي توانيد به خواسته خود برسيد. در اغلب طراحي مجدد يک وب سايت به طراحي از صفر منجر مي گردد و اين به تکنولوژي و بروزبودن سايت قبلي شما بستگي دارد.

شما مشتريان و همکاران تجاري زيادي را به علت حضور ضعيف در فضاي اينترنت از دست مي دهيد. اکثر مشتريان و همکاران تجاري احتمالي شما از طريق اينترنت درباره شما تحقيق مي کنند و در نهايت با وب سايتي ضعيف مواجه مي شوند که تصويري ضعيف از شرکت و کسب و کارتان نمايش مي دهد.

براي بررسي و ارزيابي وب سايت فعلي خود سئوالات زير را مطرح نماييد:

آيا طراحي وب سايت شما با برند شما همخواني دارد؟
وب سايت شما بايد نشان دهنده برند و هويت شرکت شما باشد. بايد هدف و حوزه کاري شرکت شما را در چند ثانيه به کاربر نمايش دهد. همانقدر که شما در طراحي محيط دفتر شرکت حساس هستيد و به زيبايي و تميزي آن اهميت مي دهيد به همان نسبت طراحي سايت شما مهم خواهد بود. بازديد يک مشتري احتمالي از وب سايت شما به منزله بازديد او از فضاي فيزيکي شرکت شما مي باشد.
کاربران وب سايت شما در عرض چند ثانيه در مورد اعتبار و حرفه اي بودن شما قضاوت خواهند کرد و اين مي تواند منجر به از دست دادن و يا جذب مشتري جديد بيانجامد. و اهميت آن در صورت وجود رقبايي جدي تر در فضاي اينترنت دوچندان مي شود.

آيا طراحي سايت شما مدرن است؟
در چند سال اخير انقلاب بزرگي در حوزه طراحي سايت صورت گرفته. ظهور زبانها و استانداردهاي جديد کمک به خلق تکنولوژي هاي کارآمدتري نموده است که بنيان طراحي سايت را دگرگون ساخته. از جمله مي توان به طراحي سايت ريسپانسيو اشاره نمود که امروزه بسيار متداول شده است.
طراحي يک وب سايت مدرن و بروز با تکنولوژي روز، مي تواند کاربران بيشتري را تحت پوشش و تاثير خود قرار دهد.

آيا وب سايت شما جذاب است؟
جذابيت يک وب سايت مي تواند به نگه داري کاربران و بازديد بيشتر وب سايت شما بيانجامد. در اختيار گذاشتن يک تجربه منحصر بفرد به کاربران، مي تواند در جلب توجه آنان به برند، محصولات و خدمات شما تاثير گذارد. جذابيت يک وب سايت شامل جذابيت بصري و محتوايي آن مي شود. اينکه کاربران مدت زمان بيشتري را در سايت مي مانند و از مطالب آن استفاده بيشتري مي کنند.
التج