امکانات قدرتمند در فروشگاه از اینترنتی پرستاشاپ

1- فروشگاه مدرن و بدون نقص : پرستاشاپ بر اساس استانداردهاي روز دنيا طراحي شده است و در حال حاظر بيش از 400 توسعه دهنده در سراسر دنيا دارد. اين فروشگاه ساز متن باز بوده و توسعه دهندگان به راحتي مي توانند فروشگاه خود را شخصي سازي کنند.

2- طراحي سايت ريسپانسيو | واکنشگرا : پرستاشاپ کاملا با موبايل و تبلت سازگاري دارد. لذا شما ديگر نگران از دست دادن مشتريان خود که از طريق موبايل وارد وب سايت فروشگاهي شما مي شوند ، نخواهيد شد.

3- مديريت آسان فروشگاه : پرستاشاپ در مديرت خود امکانات زيادي دارد ولي جوري طراحي شده که شما به هيچ عنوان سردرگم نخواهيد شد. همچنين فارسي سازي اين سيستم به راحتي امکان پذير مي باشد و از اين رو مي توانيد به راحتي با زبان فارسي آن سيستم خود را مديريت کنيد.

4- دسته بندي منظم محصولات | کاتالوگ : در پرستاشاپ شما اين امکان را داريد تا به تعداد زيادي محصول به همراه ويژگي ها و توضيحات در وب سايت اضافه کنيد همچنين بي نهايت دسته بندي براي اين محصولات پياده کنيد . و آنها را در دسته هاي مشخص قرار دهيد.

5- سبد خريد هوشمند : پرستاشاپ با در اختيار داشتن سيستم حرفه اي و پيشرفته قيمت گذاري محصولات ، تخفيف گذاري و... شما مي توانيد بي نهايت محصول را در سبد خريد خود قرار دهيد.همچنين امکان تعريف بي نهايت پيشنهاد شگفت انگيز که در بيشتر فروشگاه سازهاي ديگر وجود ندارد.

6- مديريت مشتريان و سفارشات کاملا حرفه اي : در بخش مديريت پرستاشاپ شما به راحتي مي توانيد تمام سفارشات را بر اساس تاريخ درخواست مشاهده نماييد و از اين طريق به راحتي آن را کنترل کنيد.

7- داراي سئو قدرتمند : پرستاشاپ يکي از سيستم هاي فروشگاه ساز اينترنتي است که داري سئو قدرتمندي مي باشد به دليل سيستم لينک گذاري داخلي و منظم بودن لينک هاي داخلي آن و نيز سرعت بالا و سبک بودن وب سايت سئو اسن فروشگاه ساز بالاست و به راحتي مي توانيد در رتبه هاي بالاي نتايج قرار بگيريد.

8- داراي افزونه هاي مناسب براي زيباي فروشگاه اينترنتي : افزون هاي زيادي براي اين فروشگاه ساز پياده شده و داراي توسعه دهندگان زيادي است ، هرچند امکانات خود فروشگاه ساز نياز شما را کاملا براي داشتن يک وب سايت فروشگاهي برطرف مي کند.
وب نوش