طراحی قالب جوملا

جوملا همانطور که اشاره کرديم يک سيستم مديريت محتواي بسيار قدرتمند و امن مي باشد که توسط تيم قدرتمندي پشتيباني مي شود و همه روزه بروز رساني هاي جديد با رفع باگ هاي احتمالي ارائه مي شود از اين رو يک نرم افزار قدرتمند براي طراحي سايت شرکتي ، طراحي سايت شخصي ، طراحي سايت پزشکي و... با استفاده از اين پلت فرم مي توانيد هر نوع وب سايتي را طراحي کنيد و همانند وردپرس نيست که بيشتر براي طراحي وب سايت هاي محتوا محور طراحي شده است هر چند الان نيز با پيشرفت طراحي سايت و قدرت گرفتن سيستم وردپرس ديگر با آن نيز مي توان هر نوع وب سايتي را طراحي نمود.
طراحي قالب جوملا و در اصل طراحي سايت با جوملا به مراتب راحتر و سريع تر از طراحي سايت با وردپرس مي باشد همچنين مي توان گفت جوملا تنها سيستم مديريت محتوايي است که کاملا ماژول محور است و به راحتي مي توان تمام بخش هاي آن را تغيير داد . يک وب مستر حرفه اي به راحتي با داشتن اطلاعات اندک در رابطه با جوملا مي تواند تمام بخش هاي آن را تغيير دهد.
لذا اين باب ميل بيشتر مشتريان است که به راحتي بتوانند هر وقت که دلشان خواست طرح قالب وب سايت را در عرض چند ساعت تغيير دهند. بدون اينکه لطمه اي به وب سايت برسد. لذا از اين که مي گوييم با جوملا وب سايت طراحي کنيم در اصل طراحي قالب و شماي وب سايت است و نيز ايجاد افزونه هاي جديد مطابق با خواست مشتري . هسته جوملا آماده است و مي توانيم به راحتي از آن بهره مند شويم . و تنها کار ما طراحي گرافيک سايت به صورت psd، طراحي افزونه هاي مورد نياز و گرافيک آن ها ، تبديل psd به html ، انتقال html پياده شده به جوملا ، ارتباط با هسته جوملا براي نمايش وب سايت و در نهايت ساخت وب سايت و انتقال آن به هاست با امنيت بالا مي باشد .
در طراحي قالب جوملا (طراحي قالب اختصاصي جوملا) بايد تمام موارد بالا را با دقت پيش بريم تا بتوانيم بهترين و مناسب ترين نوع گرافيک سايت را ايجاد کنيم بطوري که هيچ نوع خطايي در حالت هاي مختلف صفحه نمايش ايجاد نشود. لذا بايد در طراحي قالب جوملا به ويژه در طراحي گرافيک آن دقت لازم را داشته باشيم که گرافيک در حالت موبايل بايد تغيير کند.
وب نوش