طراحي سایتهای صنعتي

چگونه يك مشتري جنس مورد نظر خود را شناسايي و رديابي ميكند، و احتمالا پيشنهادات خوبي را براي فروش بر روي صفحه وب ارائه ميدهد؟
اين مبارزه طلبي طراحي صفحات تجاري وب ميباشد
بيشترين توليد كنندگان صنعتي با جديت به سمت مشتريانشان جهت گيري كرده و صفحات طراحي شده براي كمپانيهاي صنعتي، ميبايست تعصبات مشتري گرايانه قوي داشته باشند.
گرايش به مشتري در روشي كه صفحات صنعتي، مشتري را چه از لحاظ تصويري و چه از لحاظ تعاملي درگير ميكنند، ديده ميشود. صفحات صنعتي غالبا معموليتر از صفحات ديگر به نظر ميدهند.

صفحات صنعتي در كل داراي سه عنصر ميباشند

خصوصيات محصول:
هر مشتري ميبايست بتواند يك محصول خاص را از ميان مجموعه اي از محصولات مشخص كند. اين كار ميتواند به صورت تصويري، با استفاده از يك ليست انتخابي يا با استفاده از يك برنامه جستجو انجام شود.

مشخصات محصول:
بيشتر محصولات صنعتي همراه با اطلاعاتي عرضه ميشوند كه صفحه مشخصات ناميده ميشود يك صفحه مشخصات تركيبي از متن، تصوير و توصيفاتي در مورد كارايي محصول در يك ورق كاغذ ميباشد. خصوصيات كارايي يا تصوير توصيف كننده ساختار كالا، اغلب عامل فروش يك محصول ميباشند. طراحي وب سايت حرفه اي
البته با توجه به قابليتهاي وب، ايجاد صفحه مشخصات كالا در وب به روش سنتي، محدود كننده به نظر ميرسد. مشخصات كارايي كالا ميتواند به صورت سه بعدي و همراه با حركت ايجاد شود، همچنين خود محصول در حال انجام عمل، قابل نمايش باشد.

ارتباط با مشتري:
‏‏‏كارتهاي جالبي را كه در آنها از شما سئوال ميشود «آيا مايليد كه نمايندگي سرويسهاي مشتري در مورد كالايي خاص با شما تماس بگيرد؟» را بخاطر بياوريد. با استفاده از وب سئوالات تقريبا پس از پرسيده شدن جواب داده خواهند شد.
ميکرورايانه