الگوریتم top heavy گوگل

الگوريتم top heavy گوگل | سئو : سئو سايت وب نوش هميشه خود را با تمام تغييرات الگوريتم هاي گوگل بروز رساني مي کند الگوريتمي که گوگل در سال 2012 براي مقابله با تبليغات بيش از اندازه در بالاي وب سايت ها انتشار داد الگوريتم top heavy يا همان الگوريتم page layout مي باشد.هدف اصلي اين الگوريتم در ابتدا براي وب سايت هاي با زبان انگليسي بود بدين شورت که براي وب سايت هايي که محتواي اصلي وب سايت زير انبوهي از تبليغات گم مي شد نمره منفي مي داد . لذا از سال 2012 که اين الگوريتم منتشر شد تبليغات بيش از حد يکي از فاکتورهاي منفي سئو شده اند.
الگوريتم top heavy و تاثير آن بر روي سايت فارسي زبان

الگوريتم top heavy عملا بر روي وب سايت هاي فارسي زبان تاثيري نداشته است چرا که امروزه هم مشاهده مي کنيم که اکثر وب سايت هايي که داراي تبليغات سنگيني هستند در بنتايج بالاي جستجو ديده مي شوند. اين مطلب را نيز مد نظر داشته باشيد که فاکتورهاي زيادي براي سئو و بهينه سازي وب سايت وجود دارد و بر اساس گفته هاي گوگل وجود تبليغات بيش از اندازه يک فاکتور منفي است نه اينکه وب سايت را از نتايج هميشه پس بزند . شايد وب سايتي داراي اين فاکتور منفي باشد ولي در عوض سئو بالايي داشته باشد که بهترين فاکتورهاي سئو را در آن رعايت کرده است .

سئو سايت
نمره اي که گوگل براي وب سايت ها در نظر مي گيرد بر اساس تمام فاکتورهايي است که بر روي وب سايت اعمال مي شود . از فاکتورهاي منفي گرفته تا بزرگترين فاکتور مثبتش که توليد محتواي تاپ براي سايت است .

تاثير منفي الگوريتم top heavy براي سئو سايت
گوگل هدفش رضايت کاربران از وب سايت است و وقتي الگوريتم هاي خود را روي وب سايت اعمال مي کند همانند يک کاربر رفتار مي کند لذا دوست دارد به راحتي به مطاالبي که نياز دارد برسد. اما وقتي با تبليغات زيادي در ابتداي صفحه روبرو مي شود گيج شده و نمي داند به چه صورتي بايد رفتار کن پس ناراخت شده و نمره منفي اعمال مي کند.تاثير اين نمره منفي بر روي کل دامنه است .
وب نوش