تفاوت بین سئو سایت ، بهینه سازی سایت ، ارتقا سایت

بسياري از واژه ها در زبان انگليسي مترادف هاي زيادي در زبان فارسي دارند. SEO سر واژه هاي عبارت Search Engine Optimization مي باشد. پس تفاوت خاصي بين بهينه سازي ، ارتقا ، توسعه و... نمي باشد و مفهوم همان سئو است. البته اگر يک انگليسي زبان واژه ي سئو را بشنود مطمئنا معناي آن را نمي فهمد زيرا تلفظ صحيح اين کلمه اس اي او مي باشد.
سئو سايت يک فعاليت دائمي و دراز مدت مي باشد. هر روزه الگوريتم هاي موتور هاي جستجو به روز رساني مي شوند و يا حتي تغيير مي کنند و با هر تغيير بسياري از نتايج عوض مي شوند. پس براي ماندن در اين رقابت لازم است هيچ وقت فعاليت هاي خود در اين زمينه را متوقف نکنيد. ما به شما پيشنهاد مي کنيم اگر داراي وب سايت هستيد به سئو مانند يک علم نگاه کنيد و سعي کنيد در مود منطق موتورهاي جست وجو مطالعه کنيد.
سئو سايت

سئو، پيشنهادي حرفه اي براي تبليغات پربازده
کارفرمايان هميشه به دنبال روش هاي تبليغاتي مختلف، هزينه هاي هنگفتي را انجام مي دهند تا بلکه بر تعداد مشتريان خود بيفزايند. اهميت اين مساله به اندازه ايست که گاهي دست به دامن تبليغات پر هزينه و کم بازدهي نيز مي شوند. از تبليغات تراکتي و چاپ کاتالوگ رنگي گران تا بيلبوردهاي شهري.
امروزه با توجه به فراگيري استفاده مردم از اينترنت و يا گوگل کردن نيازهاي خود، حضور در اينترنت فرصت بي نظير فروش را فراهم آورده است. ما به پيشنهاد ميکنيم به جاي اينکه در داخل شهر خود را معرفي کنيد و در و ديوار خانه هاي مردم را با ليبل کثيف نموده و به محيط زيست نيز آسيب بزنيد کافي است خودتان را به خوبي به گوگل و يا هر موتور جستجوي ديگري معرفي کنيد و اجازه دهيد گوگل شما را به مردم معرفي کند. اين معرفي شما به گوگل تنها با سئو سايت تان امکان پذير است. بنابراين
اجازه دهيد با سئو سايت، کسب و کار شما را به گوگل خوب معرفي کنيم، چرا که مردم در مورد کسب و کارهاي خوب از گوگل مي پرسند.
وب نوش