توسعه سایت ، توسعه وب سایت ، گسترش وب سایت

يکي از دغدغه هاي بيشتر صاحبان وب سايت ها توسعه سايت مي باشد و اين واقعا کاري دشوار است به ويژه زماني که از يک cms اختصاصي استفاده مي شود که در اين صورت بايد برنامه نويس خود cms توسعه سايت را بر عهده بگيرد. لذا در برخي از موارد يا برنامه نويس در دسترس نمي باشد و يا اينکه ميل به ادامه کار ندارد از اين رو نه اطلاعات cms خود را ارائه مي کند و نه کار را انجام مي دهد. يکي از مشکلات اساسي در توسعه وب سايت هايي که با cms هاي اختصاصي نوشته مي شوند اين مورد است . اما خوب داشتن cms اختصاصي نيز مزاياي خود را دارد که از اين مورد ما مي گذريم .

توسعه وب سايت
امروزه استفاده گسترده از سيستم هاي مديريت محتواي کد آزاد يا رايگان مثل طراحي سايت با جوملا ، طراحي سايت با وردپرس و ... کار را براي توسعه وب سايت آسان کرده است و تقريبا بيشتر برنامه نويس ها و طراحان وب سايت با اين سيستم ها آشنايي کامل دارند . تيم وب نوش نيز تخصص بالايي در طراحي سايت با وردپرس و طراحي سايت با جوملا دارد که به راحتيمي تواند هر دو مورد (جوملا و وردپرس ) را توسعه دهد. تيم متخصص طراحي سايت وب نوش در زمينه پشتيباني سايت وردپرس ، طراحي سايت با وردپرس ، پشتيباني سايت جوملا ، طراحي سايت با جوملا ، طراحي قالب اختصاصي وردپرس ، طراحي قالب اختصاصي جوملا قدرت بالايي دارد و در توسعه وب سايت جوملا و وردپرس هيچ نوع مشکلي ندارد .

توسعه سايت جوملا
سيستم مديريت محتواي جوملا يکي از محبوبترين سيستم هاي مديريت در دنيا مي باشد که وب سايت هاي زيادي با اين سيستم طراحي شده است . طراحي سايت وب نوش نيز براي مديريت محتواي خود از جوملا استفاده کرده است و لذا در توسعه سايت جوملا يکي از بهترين هاست .
به دليل اپن سورس بودن جوملا توسعه آن نيز به آساني انجام مي پذيرد و هر برنامه نويس php مي تواند با کمي مطالعه در رابطه با توابع جوملا آن را گسترش دهد.
صاجبان وب سايت هاي جوملا ديگر نبايد نگران توسعه وب سايت خود باشند چرا که ما بهترين نوع تغييرات را در سيستم شما انجام خواهيم داد.