سئو را به چه روشی انجام دهیم تا در سال 2017 بتوانیم موفقیت خوبی در تجارت الکترونیک کسب کنیم ؟

بر اساس اين که نمي توانستم بدون دليل و منطق حرف بزنم در گوگل جسجو کردم و هر ده مورد اول در اين مورد را بررسي کرديم که مقالاتي متفاوت نوشته بودند. اين مقالات از برترين سايت ها که در زمينه سئو و بهينه سازي وب سايت کار مي کنند برداشته شد . بر پايه اين ده مقاله سئو تيم وب نوش بدين صورت موارد انجام سئو در سال 2017 را بيان مي کند :

سئو سايت فروشگاهي

رعايت نکات مهم seo براي فروشگاه اينترنتي در سال 2017

بعد از طراحي سايت فروشگاهي مي توان براي بالا بردن رتبه فروشگاه در نتايج جستجوي گوگل از روش ها زيادي استفاده کرد ولي براي اينکه نکات مهم را براي سال 2017 رعايت کنيم با ما همراه باشيد .
موارد زير بيشتر براي سئو سايت فروشگاهي کاربرد دارد و از اهميت بالايي برخوردار مي باشند در اين زمينه مي توانيد آموخته هاي خود را با ما به اشتراک بگذاريد :
1- از محتواي تکراري محصولات براي توضيحات محصول بپرهيزيد
شايد به نظر برسد که محصولاتي را که ارائه مي کنيد همانند محصولات وب سايت هاي فروشگاهي ديگر است و بايد توضيحاتش نيز شبيه به آن باشد در اين صورت توضيحات محصول شما کپي شده فرض خواهد شد که براي سئو سايت و بهينه سازي بسيار اهميت دارد. پس تا جايي که امکان دارد سعي کنيد از توضيحات منحصر به فرد استفاده کنيد.
2- ايجاد توليد محتوا توسط کاربر با بررسي محصولات
کاربران خود را به بررسي محصولات فروشگاه اينترنتي خود وادار کنيد تا بازخورد محصولات بالا روند . اين يک روش مناسب و آسان براي دريافت مطالب آزاد که با اين مطالب در صفحه هر يک از محصولات مي توانيد هر صفحه محصول را در نتايج جستجو بالا ببريد مي توانيد با ويرايش برخي از مطالب آزاد بر اساس سئو آن ها را تقويت کنيد. همچنين توجه داشته باشيد که بيش از 70 درصد خريداران اينترنتي تمام اين موارد را مطالعه مي کنند.
3- ادغام يک وبلاگ براي ترويج محصولات خود : در وب سايت خود اين بهترين را براي ايجاد ارتباط با مشتري است مي توانيد قوانين خريد و همچنين پيشنهادات و تخفيفات و راهنماي خريد را در اين بلاگ به نمايش بگذاريد. راه مناسبي براي ايجاد ارتباط با مشتريان است .
4- مديريت منطقي آدرس هاي محصولات
براي آسان کردن جستجوي محصولات براي کاربران بهتر است در فروشگاه هاي اينترنتي خود از فيلتر محصولات استفاده کنيد. اکثر فروشگاه هاي اينترنتي از اين شيوه بهرمند هستند . بهتر است اين فيلتر ها بر اساس قيمت ، منطقه ، اندازه ، رنگ ، نام تجاري و ... انجام شوند. آدرسهاي منظم و مرتب براي موتورهاي جستجو بسيار مفيد است و آنها به راحتي مي توانند وب سايت و صفحات وب آن را تجزيه و تحليل کنند.
5- بهينه سازي و سئو وب سايت بر روي کلمات کليدي بلند(طولاني)
کلمات چند سيلابي راحتر در نتايج جستجو ديده شده و به رتبه هاي بالا مي آيند . با استفاده درست اين کلمات در تگ H1 و همچنين استفاده alt در تصاوير به راحتي اين کلمات در رتبه هاي بالا نتايج ديده خواهند شد .اين را ما براي شما تضمين مي کنيم.
6- روي موبايل
توجه داشته باشيد با استفاده روز افزون از گوشي هاي هوشمند کاربران اينترنت خريد از طريق موبايل را بيشتر دوست دارند لذا داشتن يک وب سايت فروشگاهي ريسپانسيو براي شما از اهميت بالايي برخوردار است . اين براي سئو و بهينه سازي وب سايت نيز کمک بزرگي خواهد بود. و يکي از فاکتورهاي مهم در سئو سايت است.
7- استفاده از کانال هاي اجتماعي براي فروش محصولات
امروز بيشتر افراد از طريق شبکه هاي اجتماعي با هم در ارتباط هستند و بهترين محصولات را به همديگر پيشنهاد مي کنند براي جذب بيشتر مشتري مي توانيد از اين راه نيز استفاده نماييد. يکي از موارد خوبي که در بازاريابي شبکه هاي اجتماعي امروزه در ايران رونق گرفته است طراحي ربات تلگرام مي باشد که براي فروش محصولات فروشگاه اينترنتي مي توان از آن استفاده کرد.
وب نوش