الگوریتم freshness و تاثیر آن در سئوی سایت

الگئوريتم freshness و تاثير آن در سئوي سايت : سئو سايت وب نوش هميشه دنبال بروز رساني هاي الگوريتم هاي گوگل است تا با استفاده از آنها بهترين نتايج را براي پروژه هاي سئو خود پديد آورد .
براي مشاوره سئو و بهينه سازي وب سايت مي توانيد با متخصصين با تجربه وب 24 تماس بگيريد .
الگوريتم Freshness و سئو سايت

گوگل هميشه قبل از اينکه الگوريتم هاي خود را منتشر کند هميشه در رابطه با نحوه عملکرد آنها پيشاپيش اطلاعتي را عرضه مي کند. يکي از اين الگوريتم ها به نام Freshness که جديدترين الگوريتم هاي گوگل است و در سال هاي اخير منتشر شده است . هدفش رار روي محتواي سايت گذاشته است و بهترين مطالب را در رتبه هاي بالاي نتايج جستجو قرار مي دهد. وقتي کاربران دنبال اخبار يا مطالب تازه با عناوين خاص هستند ، بهترين و جديدترين مطالب را براي کاربر ارائه مي کنند . شايد مطلبي در يک سايت خبري قدرتمند نوشته شده باشد ولي اگر همان مطلب را جديدا با محتواي سئو بيس در يک سايت کم قدمت منتشر ديده باشد در رتبه هاي بالا مي آورد.

الگوريتم Freshness

اما تاثير اين الگوريتم براي سئو به چه شکلي است ؟

بيشتر الگوريتم هاي گوگل هدفشون محتواي سايت است .پس بايد بيش از گذشته بر روي محتوا کار کنيم .الگوريتم freshness يک الگوريتم خوب براي صاحبان وب سايت هاي تازه است اين الگوريتم فرصت خوبي به وب سايت هاي تازه مي دهد تا با انتشار مطالب جديد و ناب در سايت به رتبه هاي بالا حرکت کنند.
الگوريتم freshness در حدود 35 درصد از نتايج جستجوي گوگل را تحت تاثير قرار مي دهد و مي تواند جديدترين مطالب منتشر شده در رابطه با کلمات جستجو شده براي کاربران نمايش دهد
تغييرات بزرگي روي اين الگوريتم پياده شده است به صورتي که الگوريتم پاندا در آخرين تغييرات خود تنها 12 درصد از نتايج جستجو را تحت تاثير داشت ولي اين الگوريتم 35 درصد . با اين روند تغييرات کاملا مشخص است که گوگل به دنبال توسعه محتوا و انتشار علم مي باشد.
گوگل در الگوريتم freshness سه مورد زير را تقويت کرده است :

1- روند آخرين رويدادهاي جستجو که محتواي قديمي تازه منتشر شده است.
2- روند و رويدادهايي که به صورت منظم منتشر مي شوند.
3- بروز رساني محتواي سايت ، بهترين روند براي بروز رساني محتواي سايت بروز رساني مطالب بسيار قديمي سايت است.
وب نوش