بهترین ابزار بهینه سازی سایت (از نظر کیفی)

کيوآلارو (Qualaroo) – کيوآلارو يک ابزار نظرسنجي آنلاين است که شما را قادر مي سازد به صورت real-time (بي درنگ) بازخورد و نظرات کاربران و بازديدکنندگان سايتتان را جمع آوري کنيد . کيوآلارو به شما کمک مي کند تا بفهميد چرا کاربر در سايت شما سردرگم شده و يا سايت شما ترک کرده است . نظرسنجي آنلاين و در حين بازديد از سايت يک ابزار کليدي براي بهينه سازي سايت است .
وب سايت UserTesting.com – اين ابزار از تمام فعاليت هاي کاربر در حين بازديد از سايت شما ويدئو ضبط مي کند و با ديدن آن ويدئو شما مي توانيد تمام مشکلات تجربه کاربري سايت را متوجه شويد . اين يک ابزار فوق العاده است !
اينسپکتلت (Inspectlet) – اينسپکتلت هم مانند UserTesting ، تمام مراحل بازديد کاربر از سايت را ضبط کرده و نقاطي که بيشتر مورد توجه کاربر بوده براي شما مشخص مي کند . به اين طريق شما مي توانيد يک ديد جامع و کامل بر روي عملکرد کاربران سايتتان داشته باشيد .
ابزار SurveyMonkey – اين ابزار با گرفتن يک نظرسنجي از کاربراني که عضو وب سايت شما شده اند اطلاعات مفيدي درباره تجربه کاربري آنها در اختيار شما قرار مي دهد . همچنين اين ابزار قابليت گرفتن نظرسنجي از طريق ايميل را نيز دارد .
ابزار Feng-GUI – اين ابزار از طريق رديابي چشم کاربر در صفحات وب سايت شما تمام نقاطي که بر روي آنها چه به صورت بصري و چه با موس خود متمرکز بوده است تحليل و بررسي و ضبط مي کند ! اين يک ابزار فوق العاده منحصر و بي نظير براي برطرف ساختن مشکلات تجربه کاربري سايت و بهينه سازي ميزان کانورژن است !

بهترين ابزار بهينه سازي سايت (از نظر کمي)
اين دسته از ابزار بهينه سازي براي دادن اطلاعات و آمار درباره اتفاق هايي در وب سايت شما رخ مي دهند بسيار کاربردي هستند :
• گوگل آناليتيکس – Google Analytics
• کيس متريکس – KISS Metrics
• کريزي اگ – CrazyEgg

بهترين ابزار بهينه سازي سايت (در مرحله تست)
اين ابزار براي A/B تستينگ استفاده مي شوند . تستينگ A/B در واقع روشي از تست است که در آن ابزار مربوطه تغييرات اعمال شده توسط شما براي بهينه سازي سايت را طراحي اوليه سايت (پيش از بهينه سازي) مقايسه مي کند و به شما اطلاع مي دهد که آيا بهينه سازي شما مفيد و موثر واقع شده است يا نه :
• اپتيمايزلي – Optimizely
• آنباونس – Unbounce
• ويژوال وب سايت اپتيمايزر – Visual WebSite Optimizer
وب نوش