تبادل لینک برای سئو off-page

شما بايستي بتوانيد براي سايت خود يک استراتژي لينک دهي مناسب را بچينيد. داشتن اين استراتژي لينک دهي به سئو سايت شما کمک زيادي را خواهد کرد. تبادل لينک مي تواند جزئي از اين استراتژي باشد. البته به ياد داشته باشيد که بحث لينک همانقدر که مهم است حساس نيز مي باشد. افراط و تفريط در اين کار به شما لطمه مي زند.
تاثير لينک براي سايت مثل غده تيروئيد براي بدن است، تيروئيد پرکار و يا کم کار هر دو مريضي است.
شما مي توانيد از سايت هايي که مرتبط با خدمات شما هستند براي سايتتان لينک بگيريد. اين کار به افزايش رنگ گوگل شما کمک خواهد کرد. در بحث لينک مي توان دو کار ديگر را نيز انجام داد.

لينک طعمه براي سئو off-page
فرض کنيد شما يک خبر و يا مطلب منتشر شده در سايت ديگران را در سايت و يا وبلاگ خود کپي کرده ايد، فراموش نکنيد که لينک آن وب سايت را به عنوان منبع قرار دهيد. انجام اين کار براي ديگران است و اگر مطلب شما قابل اعتماد و خوب باشد ديگران نيز همين کار را براي شما انجام خواهند داد. اين نيز يک روش براي افزايش محبوبيت لينک شما مي باشد که در سئو سايت تان تاثير خوب و قابل توجهي خواهد داشت.

لينک متقابل براي سئو off-page
هرجا که که نياز باشد به صفحات داخلي سايت خود لينک بدهيد (اين مساله عموما به نام لينک داخلي شناخته مي شود). اين مساله محبوبيت لينک هاي داخلي شما را افزايش مي دهد به طوري که يک عامل بسيار تاثير گذار در سئو سايت شما و افزايش رنک گوگل سايت شما مي باشد. يک نمونه بسيار معروف براي اين کار سايت ويکي پدياست که چگونه اين گردش لينک را ايجاد کرده است. شما همچنين سعي کنيد از محتواي سايت و يا وبلاگي مرتبط با سايت خودتان لينک بگيريد. سعي کنيد از داخل محتواي سايت و بر اساس کلمه کليدي هدف و به صورت لينک آنچر براي سايت خودتان لينک بدهيد. ما مي دانيم که اين کار سخت است و پياده کردن اين استراتژي براي شما زمان بر خواهد ولي با توجه به تاثير بسيار بالا و شگرف آن بر سئو سايت شما نمي توان از آن صرف نظر کرد. اين مساله براي سئو off-page شما اساسي است.

ارسال رخداد براي سئو off-page
ارسال رخداد يک تکنيک براي بازديد موقتي و يکجا براي سايت است. فرض کنيد شما يک بنر تبليغي را براي سايت تان در يک سايت پربازديد قرار داده ايد و بواسطه آن براي يک زمان کوتاه تعداد بيشتري کاربر به سمت شما روانه مي گردد. اين کار باعث مي شود که شما در برخي روزها بازديد کننده بيشتري را داشته باشيد و اين از نظر گوگل پنهان نمي ماند و براي سئو سايت تان مفيد است، همينطور برخي از کاربران نيز مي توانند به دنبال کنندگان سايت شما تبديل شوند.

تبليغات ويديويي براي سئو off-pag
تبليغات ويديويي براي سئو off-page و در کل براي سئو سايت شما مفيد است. شبکه هاي زيادي براي انتشار ويديوهاي مرتبط با خودتان وجود دارد. يوتيوب سايت جهاني و آپارات سايت ايراني است که شما مي توانيد ويديوهايتان را در آنجا منتشر کنيد. همچنين مي توانيد اين ويديوها را در سايت خودتان قرار دهيد. گوگل اين ويديوها را نيز به عنوان محتوا مي شناسد و با اينکار سئو سايت تان تقويت مي شود.
Pdf براي سئو off-page

سعي کنيد برخي مطالب خودتان را به صورت pdf در سايت قرار دهيد. انتشار يک فايل pdf مناسب در سايتتان به شما کمک خواهد کرد. در داخل محتواي فايل لينک وب سايت خودتان را قرار دهيد تا کاربران به شما دسترسي داشته باشند. همينطور شما مي توانيد يک افزونه را بر روي سايت خودتان قرار دهيد تا کاربران بتوانند pdf محتواي شما را دريافت کنند. اين کار نيز يکي از عوامل تاثير گذار در سئو سايت شما و بالابردن رتبه گوگل تان مي باشد.

گفتگوي آنلاين براي سئو off-page
شما مي توانيد امکان گفتگوي آنلاين را در سايت تان فراهم آوريد. اين کار در مرحله اول باعث افزايش مدت حضور کاربران در سايت شما خواهد شد و bounce rate سايت تان را بهبود مي بخشد که يک عامل اساسي در بهبود نمره سئو سايت تان نزد گوگل است و هم اينکه اعتماد کاربران به کسب و کار شما را بيشتر مي کند چرا که مي دانند شما هميشه پاسخگو هستيد.
وب نوش