سئو چیست و چه تاثیری بر بازاریابی اینترنتی دارد؟

در رابطه با سئو و تعاريف آن در بخش سئو چيست ؟ مي توانيد کامل آن را تحليل کنيد در اين مقاله قصد ما مقايسه برخي از راه هاي بازاريابي اينترنتي با سئو سايت است و نتيجه گيري نهايي نيز در اين باره مي باشد.با ما همراه باشيد تا قدرت و ارزش سئو و بهينه سازي وب سايت هاي تجاري را کامل بشناسيد:
از ابتدا شروع مي کنم :
ايده اي به ذهن ما مي رسد که بتوانيم از اينترنت کسب در آمد داشته باشيم بدون اينکه کار فيزيکي زيادي انجام دهيم . قدم اول براي ورود به اينترنت و انجام ايده خود طراحي وب سايت براي ايده مد نظر مي باشد که خود طراحي وب سايت نيز تاثير در بازاريابي دارد که ما از تمام فاکتورهاي طراحي سايت در اين مقاله مي گذريم پس اولين قدم طراحي سايت است . حال ما وب سايت خود را طراحي کرده ايم و مي خواهيم از طريق اين وب سايت خدمات ، کالا ها ، محصولات و ... را براي سراسر دنيا معرفي و بفروشيم . مي دانيم در مرحله اول حرکت کسي ما را نمي شناسد و وب سايت ما را نيز هنوز نمي تواند ببينيد که ما در همون روزهاي اول افتتاح سايت بتوانيم کسب در آمد داشته باشيم راهکار چيست ؟
براي شناساندن وب سايت به عموم مردم راه هاي زيادي وجود دارد که در زير به تعدادي از آنها اشاره مي کنيم و در نهايت بهترين راه را انتخاب خواهيم کرد :
راه هاي شناساندن وب سايت به همه و برند سازي

1- استفاده از ايميل مارکتينگ
2- استفاده از اس ام اس تبليغاتي
3- استفاده از تبليغات سنتي (بنر ، تراکت و ..)
4- ويدئو مارکتينگ
5- بازاريابي شبکه هاي اجتماعي
6- بازاريابي محتوا
7- تبليغات گوگل
8- سئو و بهينه سازي وب سايت
9- و...
ما موارد يک تا هفت را با مورد آخر (هشتم) مقايسه مي کنيم
ايميل مارکتينگ بهتر است يا سئو ؟
براي شناساندن وب سايت از طريق ايميل مارکتينگ به چه تعداد ايميل نياز داريم ؟ از بين اين تعداد ايميل چه تعدادي درست و حقيقي است که در زمينه ايده شما فعاليت مي کنند ؟ چقدر هزينه بايد بابت ايميل مارکتينگ بايد پرداخت شود ؟ چندين بار بايد اين کار را انجام دهيم ؟ به کدام شرکت در اين زمينه بايد اعتماد داشته باشيم ؟ و بسياري از سوالات ديگر که ذهن هر ايده پردازي را به خود درگير خواهد کرد .
در رابط هبا ايميل تمام موارد حل شدنش خيلي آسان است ولي باز سوال اينجاست که آيا بازخورد خواهد داشت ؟ چه تعداد از اين افراد در صورت رسيدن ايميل به آنها ايميل را باز خواهند کرد و از وب سايت شما بازديد خواهند کرد ؟ آيا هزينه اي که بابت آن خواهيم داد ارزش دارد ؟همه موارد در حدث و گمان مي باشد .
توجه داشته باشيد که ايميل مارکتينگ يک فاکتور خوب براي سئو سايت است . و ما تاثير آن را به هيچ عنوان تکذيب نمي کنيم. و نمي گوييم که کار اشتباهي است . ايميل مارکتينگ براي کارهاي فصلي بسيار مناسب ني مي باشد ولي هدف ما فراتر از اين حرفهاست.
اس ام اس بهتر است يا سئو ؟
اس ام اس هاي تبليغاتي امروزه نه تنها تاثير خوبي ندارد بلکه بر اساس آماري که ارائه شده است بيشتر مردم را اذيت مي کند ولي به هر حال براي شروع برخي از فعاليت ها مي تواند مناسب باشد اما براي اهداف بزرگ و مناسب نمي باشد .
تبليغات سنتي و سئو سايت ؟
تبليات سنتي هزينه هاي بسيار بالايي دارند و همچنين محدود به زمان و مکان مي باشند و مناسب کسب و کار هاي خاص مي باشندکهبيشتر به صورت سنتي کار مي کنند .اما براي برند سازي خيلي خوب مي باشند. تاثير زيادي بر روي سئو سايت ندارند
بازاريابي شبکه هاي اجتماعي و سئو
امروزه شبکه هاي اجتماعي محل مناسبي براي تبليغات مي باشند و خيلي هم خوب جواب داده است و مي تواند بهتر از اين هم باشد . استفاده از شبکه هاي اجتماعي برند سازي خوبي را به همراه خواهد داشت و اينکه براي سئدو سايت بسيار اهميت بالايي دارد و يکي از فاکتورهاي بزرگ در سئو سايت مي باشد . شبکه هاي اجتماعي را مي توان در رده بزرگترين فاکتور بازاريابي اينترنتي قرار داد . اما باز مشکلاتي از جمله هزينه نسبتا زياد، صرف زمان ، درگير شدن با بيشتر شبکه هاي اجتماعي و اينکه آيا همه مردم از اين شبکه استفاده مي کنند يا نه ؟

بازاريابي اينترنتي
تبليغات در گوگل و سئو
تبليات در گوگل نيز همانند ساير موارد داراي هزينه هاي زيادي است و از طرف ديگر رقباي شما نمي خواهند شما در بالاترين رتبه از آنها قرار بگيريد لذا هر ثانيه کليک مي کنند تا شارژ شما در تبليغات گوگل به اتمام برسد و از طرف ديگر يک کار بسيار جالبي نيست . نميتوان به آن زياد دل بست . ولي براي سئو وب سايت شما خيلي خوب است و مي تواند نتيجه بخش باشد .
بازاريابي محتوا ، ويدئو مارکتينگ | سئو
هر دو مورد بالا براي سئو تاثير بسيار بزگي دارد به خصوص بازاريابي محتوا که شاخه اي از سئو محتوا و خود سئو محتوا نيز مهمترين فاکتور سئو سايت مي باشد. اما نياز به نيروي کار زياد دارد و همچنين هزينه اي بالا براي طراحي فيلم و توليد محتوا نياز است از طرفي نياز به تخصص بالايي نيز دارد. لذا تمام موارد بالا هزينه هايي را از شما مي گيرند . و سرمايه گذاري امني نيستند.