محتوا متن تصاویر وبسایت

محتوا مهمترين قسمت يک وب سايت است به دو دليل که در زير توضيح داده خواهد شد
اول اينکه مشتريان بدانند که در وب سايت شما به دنبال چه چيزي هستند و در واقع شما با توليد محتوا به آنها احترام گزاشته ايد و اطلاعات مفيدي را در اختيار آنها قرار داده ايد که اين موضوع براي مخاطبان شما بسيار ارزشمند است و ديگر اينکه شما نيز اين اطمينان را پيدا کنيد که موتورهاي جستجو گر بهترين جستجو را در وب سايت شما انجام مي دهند.معمولا افراد ترجيح مي دهند که براي پس انداز بيشتر ، خودشان مطالب وب سايتشان را آماده کنند. اما همانطور که قبلا اشاره شد، محتوا مهمترين قسمت يک وب سايت است که در دراز مدت درآمد بيشتري براي شما ايجاد مي کند.
بعضي افراد دست خط زيبايي دارند و به خوبي نيز مي نويسند. اما اهميت استفاده از کلمات کليدي، عبارات کليدي، قابليت استفاده، ضرورت اسکن کردن و غيره ، ضرورت اين امر را مي رساند که نگارش مطالب يک وب سايت، خود يک هنر است.
اهميت استفاده از تصاوير نيز نبايد دست کم گرفته شود. وب سايت مانند يک رسانه تصويري است که تفاوت تصاوير خوب و حرفه اي با تصاوير بد نبايد دست کم گرفته شود. بنابراين براي اين کار شما بايد از يک عکاس حرفه اي استفاده کنيد.
?- آيا قادريد که زمانتان را به وب سايتتان اختصاص دهيد؟

وب سايت يک ابزار بازاريابي است. اما تنها زماني به عنوان يک ابزار کار مي کند که شما به طور مداوم از آن استفاده کنيد. ممکن است شما بهترين وب سايت دنيا را طراحي کرده باشيد، اما اگر زمان خود را به آن اختصاص ندهيد، قطعا به اهدافتان نيز نخواهيدرسيد
شما بايد مطالب را به روز رساني کنيد، سريعا به ايميلها و سوالات پاسخ دهيد و به فکر پيشرفت سايت خود به صورت آن لاين و آف لاين باشيد. رعايت تمامي اين نکات باعث موفقيت وب سايت شما خواهد شد.اطمينان حاصل کنيد که يکي از کارمندانتان و يا خودتان مسئوليت انجام اين کارها را به عهده مي گيريد. براي مثال اگر شما يک فروشنده هستيد، چه کسي مسئول پاسخ به ايميلها و فروش محصولات شما در ايام تعطيل است؟ آيا تمامي ايميلها دقيقا در همان روز پاسخ داده مي شوند؟ هنگاميکه يک محصول جديد را به وب سايت اضافه مي کنيد، چه کسي صفحات وب سايتتان را به روز رساني مي کند؟
شما بايد براي وب سايت خود کارمندي استخدام کنيد تا به سوالات پاسخ گويد، سفارشات را بگيرد و به مشتريان سرويس دهد. رعايت تمامي موارد فوق باعث پيشرفت کار شما و صرفه جويي در وقتتان خواهد شد.حالا اگر ايده هاي تجاري خوبي داريد به فکر طراحي وب سايت و کسب در آمد باشيد.