نکاتی مهم برای طراحی سایت با اصول سئو

وب سايت خود را با طراحي منظم و با گرافيک مناسب و با رعايت اصول سئو در طراحي سايت مي توانيد از تيم وب 24 که تجربه اي بالا در زمينه سئو و بهينه سازي وب سايت دارد بخواهيد . ما بهترين سيستم را براي شما پيشنهاد خواهيم داد .
خيلي از طراحان وب سايت به دليل نداشتن علم کافي در رابطه با سئو و بهينه سازي وب سايت در مورد نتايج جستجو براي وب سايتي که طراحي کرده اند شکايت دارند اينکه چرا با اين همه دقتي که در طراحي وب سايت مي کنند باز وب سايت طراحي شده در نتايج جستجو رتبه مطلوبي ندارد. دليل اصل اين است که در طراحي وب سايت اصول سئو را رعايت نکرده اند .

طراحي سايت با اصول سئو
توجه داشته باشيد يک طراح وب سايت بايد در طراحي برخي از فاکتورهاي ويژه براي سئو سايت را مد نظر داشته باشد و همچنين کاربران و مخاطبان وب سايت را نيز در نظر داشته باشد .که با چه کلمات کليدي وارد وب سايت مي شوند . اگر اصول سئو را در طراحي وب سايت رعايت کنيد رتبه وب سايت شما رفته رفته بهتر خواهد شد و با بروز رساني و پشتيباني وب سايت مي توانيد آن را به رتبه هاي اول صفحه جستجو بکشانيد . در زير برخي از نکات مهم را در رابطه با رعايت اصول سئو سايت در طراحي وب سايت را براي شما شرح مي دهم .

چند نکته مهم در رابطه با طراحي سايت با اصول سئو
استفاده از متا تگ ها (برچسب ها) در طراحي سايت
توجه داشته باشيد که بخش عمده اي از نتايج جستجو در گوگل يا هر موتور جستجوي ديگر از طريق برچسب ها بدست مي آيد . برچسب هاي عنوان هم به کاربر و هم به کراول هاي موتور جستجو کمک مي کند تا راحتتر مفهوم مطالب در وب سايت فهميده شود . و اينکه زوتر موضوع وب سايت را مي توان تشخيص داد.لذا يکي از مهمترين فاکتورهاي سئو استفاده درست و دقيق از تگ ها مي باشد .
استفاده از Breadcrumbs (مسير صفحات وب سايت)
استفاده از Breadcrumbs ها براي لينک سازي داخلي از اهميت زيادي برخوردار است و به ناوربري وب سايت کمک بزرگي مي کند. لذا قبل از عنوان صفحه وب حتما از Breadcrumbs استفاده کنيد .
لينک سازي داخلي صفحات وب سايت (بهينه سازي url هاي صفحات وب)
توجه داشته باشيد که لينک سازي بهينه به کراول هاي گوگل يا هر موتور جستجوي ديگر کمک مي کند تا تمام صفحات وب سايت را بگردند لذا مدت زمان زيادي در وب سايت شما در حال گشت و گذار خواهند بود که مي تواند به بالابردن رتبه وب سايت شما بسيار کمک کند . توجه داشته باشيد وب سايت هايي که داراي لينک سازي داخلي خوب هستند هميشه داراي رتبه هاي بالاي نتايج مي باشند . از اين رو بهتر است در لينک سازي داخلي وب سايت دقت زيادي داشته باشيم .

ايجاد نقشه سايت (نقشه xml)
برخي از وب سايت ها به دليل نداشتن لينک سازي داخلي خوب يا ضعيف بودن آن موتورهاي جستجو به راحتي نمي تواند تمام صفحات وب سايت را پيدا کند لذا براي رفع اين مشکل شما بايد براي وب سايت خود يک sitemap که داراي پسوند .xml مي باشد درست کنيد و آن را به وب مستر خود اد کنيد تا با اين روش موتور جستجو تمام صفحات وب سايت شما را کراول نمايد و هيچ صفحه اي از ياد نرفته باشد .
شما مي توانيد در نقشه وب سايت اولويت صفحات را نيز مشخص نماييد تا موتورهاي جستجو نيز بتوانند به راحتي صفحات وب سايت شما را اولويت بندي نمايند .

رعايت چگالي کلمات کليدي در محتواي وب سايت
يک مورد مهم در سئو رعايت چگالي کلمات در متون وب سايت است که يک طراح سايت حرفه اي يا سئو کار خوب بايد اين را به درستي درک کند . شما بهتر است در هر موضوعي که فعاليت مي کنيد بهترين کلمات کليدي که جستجوي بالايي دارند را به عنوان کلمات حساس خود در نظر بگيريد . و تمام متون سايت خود را در حول آن توسعه دهيد . اين به شما کمک بزرگي در رتبه بندي نتايج جستجو خواهد داشت .
وب نوش