یک قانون ساده هنگام راه اندازی وب سایت عملکرد بیشتر هزینه بیشتر

قبل از انجام هر کاري بايد در مورد بودجه خود فکر کنيد.هميشه توابعي وجود دارند که شما بدون آنها قادر به انجام کاري نيستيد. براي مثال اگر تمايل داريد که محصولات خود را به صورت آن لاين به فروش برسانيد، نبايد در سايت خود صحبتي از اين مطلب به ميان آوريد. اما گاهي اوقات انتخاب هاي بيشتري در پيش روي شماست. اگر قصد شما از طراحي يک سايت ترويج و تبليغ هتلتان است بايد امکاناتي را براي مشتريان در وب سايت خود در نظر بگيريد. به طور مثال آنها بايد بتوانند هتل شما را به صورت آن لاين رزرو کنند و يا اينکه با شماره اي که بر روي سايت قرار مي دهيد تماس بگيرند.
بودجه شما نبايد بر اساس هزينه ها باشد. به هر حال اين مطلب را هم مد نظر قرار دهيد که اگر براي وب سايت خود سرمايه گذاري بيشتري کنيد، درآمد بيشتري نيز نصيبتان خواهد شد. براي مثال امکانات رزرو آنلاين هزينه بيشتري براي شما در بر خواهد داشت ، اما با اين کار مي توانيد مشتريان بيشتري براي خود داشته باشيد.
در مورد هزينه هاي جانبي هم فکر کنيد. آيا شما به يک لوگو تبليغاتي احتياج داريد؟ آيا به رونوشتي از فعاليتهايتان احتياج داريد؟ آيا مي خواهيد بيشتر از يک اسم دامين(Domain name) داشته باشيد؟ تمامي اين کارها هزينه بيشتري براي شما در بر خواهد داشت. اما با يک سرمايه گذاري خوب مي توانيد يک نام تجاري خوب براي خود داشته باشيد. براي مثال اگر وب سايت شما مطالب و رونوشت مناسب و خوبي داشته باشد علاوه بر کسب در آمد بيشتر، هزينه اوليه نيز به شما باز خواهد گشت.
در هنگام راه اندازي يک وب سايت يکي از مهمترين مسائل، تشخيص اين نکته است که از وب سايت خود چه مي خواهيد و بهترين کاري که مي توانيد انجام دهيد چيست؟ اگر مي خواهيد در وب سايتتان يک نقشه تعاملي داشته باشيد ابتدا بايد با شرکت طراح وب سايت مشورت کنيد و ببينيد که آيا انجام اين کار نياز است يا خير، و اگر لازم است هزينه هاي آن را برآورد کنيد.مطمئن باشيد که هر عملکردي از جانب شما، جايگاه خود را در وب سايت پيدا خواهد کرد.