بهینه سازی سرعت سایت

چگونه وب سايت خود را طراحي کنيم تا حداکثر سرعت عملکرد داشته باشد ؟ – بهينه سازي سرعت سايت : در عصر حاضر ، سرعت تبديل به جزئي اساسي و ذاتي در طراحي وب شده است . در 2016 ، بازديد کنندگان و کاربران وب توقع سرعتي شگفت انگيز از وب سايت هايي که بازديد مي کنند دارند ، و اگر شما در طراحي سايت به اين مسئل توجه نداشته باشيد ، کاربران از سايت شما خارج مي شوند و سراغ ساير سايت هاي مشابه که پرسرعت باشد مي روند ! در فضاي امروز وب ، بهينه سازي سايت براي پرسرعت شدنش تنها راه جذب کاربران و بازديد کنندگان است .
طراحاني که مدام عملکرد صفحات وب سايتشان را چک مي کنند که از سرعت پردازش بالايي برخوردار باشند و کاربران نيز از عملکرد سايت راضي باشند ، بسيار حرفه اي تر از طراحاني هستند که چنين نظارتي مداومي بر سايت خود ندارند . حال سؤالي که مطرح مي شود اين است که چطور سايت خود را بهينه سازي کنيم و چه کارهايي در طي مراحل پياده سازي و توسعه آن انجام دهيم که سايت از سرعت پردازش و بارگذاري محتواي بالايي برخوردار شود ؟
با توجه به اطلاعات گردآوري شده طي تحقيق و مطالعه درباره نحوه کاربري کاربران از فضاي وب ، مي توان به موارد زير اشاره کرد :
• %47 کاربران انتظار دارند که سايت در حدود 2 ثانيه و حتي کمتر از آن برايشان بارگذاري شود .
• مشتريان فروشگاه هاي اينترنتي انتظار زمان بارگذاري حدود 2 ثانيه را دارند ، اما با توجه به Google Webmasters ، گوگل قصد دارد که اين زمان به کمتر از نيمي از ثانيه برسد .
• %57 از کاربران وب در دستگاه موبايل ، سايت را ترک مي کنند اگر زمان بارگذاري آن به بيش از 3 ثانيه برسد .
به طور واضح ، وب سايتي که از سرعت بسيار بالايي برخوردار است قطعا از تجربه کاربري بهتري نيز براي کاربرانش فراهم کرده است . در اين مقاله چند ايده فوق العاده را بيان مي کنم که با پياده سازي آنها در پروژه ، سرعت بارگذاري و پردازش سايتتان را بالاتر ببريد .
وب نوش