سئو و بهینه سازی فروشگاه اینترنتی اپن کارت

يکي از مهمترين ويژگي هايي که استفاده از اپن کارت براي طراحي سايت فروشگاهي را رونق بخشيده است سئوي بسيار قدرتمند آن است . شما با طراحي سايت فروشگاهي درابتداي کار نمي توانيد فروش بالايي داشته باشيد.براي جذب مشتري بهتر است از فروشگاه سازي استفاده کنيد که داراي سئو خوبي باشد و تا شما در نتايج جستجو در رتبه هاي بالا ديده شويد. ما پيشنهاد زيادي براي اين کار داريم .
 هرچند از نظر سئو بيس بودن فروشگاه اپن کارت برتري دارد ولي ما مي توانيم هر سيستم فروشگاهي ديگر را نيز بهينه براي موتورهاي جستجو کنيم و از اني بابت نگراني وجود ندارد . هر يک از اين سيستم ها در جاي خود زحمت برده اند و براي خودشان مزايايي دارند. لذا مي توان هر نوع فروشگاه سازي را به راحتي بهينه کرد .

امکان خريد کالا براي مهمان
برخي از کاربران نمي خواهند براي خريد از فروشگاه اينترنتي حتما در آن ثبت نام کنند . اپن کارت اين امکان را فراهم آورده است تا هر کسي بتواند به راحتي به صورت مهمان خريد خود را انجام دهد و پرداخت نيز به صورت مهمان انجام مي شود . لذا مزيت مهمي براي فروشگاه ساز اينترنتي اپن کارت مي باشد.
امکان تجارت (B2B ) در اپن کارت

تجارت بي 2 بي انجام معاملات بين دو بنگاه تجاري را مي گويند . اپن کارت اين قابليت را دارد و مي توان آن را روي اين فروشگاه ساز پياده کرد . براي تجارت بي 2 بي نياز که معمولا تجارت به صورت عمده فروشي است بايد چانه زني و کسر قيمت انجام شود و ... لذا براي اين کار مي توانيد از اپن کارت استفاده کنيد.

و در نهايت روش هاي حمل و ارسال کالا
سيستم فروشگاه ساز اپن کارت علاوه بر ويژگي هاي بالا که ذکر شدند داراي قابليت ايجاد انواع روش هاي حمل و ارسال کالا را دارد . در زير برخي از روش ها را مي بينيد :
1- ارسال کالا به صورت رايگان
2- خريد از فروشگاه
3- ايميل رويال
4- جمل بر اساس وزن کالا
5- Ups
6- تعرفه يکسان
وب نوش