آیا برای شما اهمیت دارد که Domain name شما در بالای نتایج صفحات جست و جو باشد؟

چقدر براي شما اهميت دارد که در هنگام جست و جوي يک نام به خصوص اسم سايت شما در بالاي صفحه گوگل پديدار شود؟آيا اين کار ضروري است؟
براي بعضي از شما اين کار ضروري است که در اين صورت مي بايست از يک متخصص حرفه اي بهينه سازي وب سايت براي موتورهاي جستجو استفاده کنيد. استفاده از اين تجارت(SEO) هزينه زيادي در بر خواهد داشت، بنابراين قبل از شروع به هر کاري بايد اطمينان حاصل کنيد که هزينه اوليه به شما بر مي گردد.
اگر سايت شما جزو ?? صفحه اول رتبه بندي شده در گوگل باشد در آمد ساليانه شما ?????? دلار در سال افزايش پيدا خواهد کرد . بنا براين براي کسب اين در آمد نيازمند ???? دلار سرمايه گذاري در سال هستيد. حتي اگر قصد داريد که ???? دلار در سال سرمايه گذاري کنيد، بهتر است که به راه ديگري فکر کنيد .
مراقب شرکتهاي کلاه برداري باشيد که به شما وعده مي دهند تا نام سايت شما در ?? صفحه اول گوگل قرار دهند . شايد گوگل را بتوان فريب داد تا نام سايت شما جزو ?? صفحه اول باشد اما با اين کار قابليتهاي بسيار زيادي از سايت شما از بين خواهد رفت . حتي پس از مدتي ممکن است گوگل نام سايت شما را در ?? صفحه آخر خود نيز نياورد.
وجود بسياري از شرکتهاي کوچکتر، به ويژه در زمينه هاي رقابتي مانند گردشگري، باعث ايجاد ترافيک در صفحات گوگل مي شود. لينکهاي حمايت کننده که قيمت مناسبي هم دارند( اين لينکها که در گوگل ،ياهو و غيره وجود دارند به عنوان صفحات Pay-Per-Click شناخته مي شوند) ، ابزار مناسبي براي تبليغ اين سايتها هستند.?
بازاريابي آف لاين که افراد بيشتري را به سمت وب سايت شما مي کشاند، به سادگي نوشتن آدرس يک وب سايت در پشت ماشين است. بهتر است که قبل از اقدام به هر کاري واقع بين باشيد و راجع به هزينه جست و جو گرهاو استراتژيهاي تبليغاتي خوب فکر کنيد و سپس تصميم بگيريد. حتي اگر با استفاده از صفحات pay-per-click افراد بسياري از سايت شما بازديد کردند، باز هم اين مطلب را بررسي کنيد که آيا سرمايه اوليه به شما باز گشته است؟ اين امر نشان دهنده موفقيت شما در استفاده از جست و جو گر هاست.