در رابطه با تولید و توسعه محتوا باید موارد زیر را رعایت نمایید

1- محتويات سايت خود را بر اساس موضوع کلي سايت منتشر کنيد.
2- در انتشار مطالب وب سايت هدف اصلي خود از داشتن وب سايت را فراموش نکنيد و محتوا را بر اساس آن بنويسيد.
3- محتواي خود را به صورتي ويرايش گنيد تا کاربران بتوانند بهتر مطالعه نماييد و به هدف خودشون برسند.
توجه
با نوشتن مطالب آموزشي که به همديگر لينک خورده اند مي توانيد کاربران را براي مدت زمان زيادي در وب سايت خودتان نگداريد که اين براي سئو و بهينه سازي وب سايت بسيرا اهميت دارد.
نتيجه اينکه
قبل از شروع به بازاريابي وب سايت بهتر است بر روي توسعه محتواي وب سايت و توليد محتواي بکر براي وب سايت تلاش کنيد.در اين مقاله قصد دارم براي توسعه مختوا نکاتي را براي شما شرح دهم که در افزايش بازديد از وب سايت بسيار کمک مي کند .
1- ايجاد بلاک مطالب : هميشه در طراحي سايت بايد به اين نکته توجه داشته باشيد که يک صفحه بلاگ مطالب طراحي شود . در اين بلاگ شما بهترين مطالب خود را قرار خواهيد داد.
2- طراحي صفحه وب سوالات متداول : هميشه کاربران شما سوالاتي را در ذهن دارند که بايد به آنها پاسخ داداه شود برخي از اين سوالات متداول هستند و بيشتر کاربران نياز به پاسخ آنها مي باشند .براي همين بهتر است شما قبل از اينکه درگير صحبت کردن با کاربران باشيد پاسخ آنها را پيشاپيش در اين صفحه ارائه کنيد . با اين کار کاربران نيز از کار شما راضي خواهند بود.
3- ساخت ليستي از وب سايت هاي مفيد و منابع کاري خودتان که بيشتر محتويات را از آنها دريافت مي کنيد . و لينک دهي به آنها به عنوان منبع اطلاعاتي . معرفي منابع مفيد براي کاربران از طرف وب سايت شما تاثير زيادي براي سئو سايت شما خواهد گذاشت.
4- صفحه معرفي خودتان را تکميل کنيد . تا کاربران به راحتي از اهداف شما در وب سايت آگاهي يابند . گوگل از اينکه اطلاعات کامل به کاربران بدهيد بسيار خوشش خواهد آمد.
رعايت موارد بالا وب سايت شما را به بالاترين رتبه هاي نتايج جستجو خواهد کشاند.
وب نوش