قالب آماده وردپرس ، طراحی قالب وردپرس

سیستم مدیریت محتوای وردپرس یکی از محبوبترین سیستم های مدیریت محتوا در دنیا می باشد که وب سایت های زیادی با این سیستم طراحی شده است . امروزه افرادی که برای این سیستم مدیریت محتوا قالب طراحی می کنند هر روز زیاد می شود و از این رو تعداد پشتیبان سایت وردپرس زیاد می باشد. در کشور ما نیز برخی از افراد قالب های آماده وردپرس را از سایت های خارجی برداشته و آنها را ترجمه می کنند که این نیز روش خوبی برای طراحی سایت با وردپرس است ولی بیشتر این قالب های آماده به دلیل تجاری بودن بعد مدتی که بروز رسانی برای آن منتشر می شود . قالب وب سایت به هم میریزه .و نگرانی هایی را برای صاحبان وب سایت ایجاد می کند.

طراحی قالب وردپرس
تیم طراحی سایت همیشه استفاده از قالب های آماده را برای شما به هیچ عنوان پیشنهاد نمی کند . مشکلات خاص خود را دارند . در زیر به مزایا و معایب قالب های آماده وردپرس و مزیت طراحی قالب وردپرس به صورت اختصاصی را برای شما بیان می کنیم .
مزایای استفاده از قالب آماده برای طراحی سایت با وردپرس
مزیت هایی که برای استفاده از قالب های آماده وردپرس برای طراحی سایت با وردپرس می توانم بیان کنم بدین صورت می باشد که :
1- از انصاف نگذریم قالب های آماده که فارسی سازی شده اند از نظر ظاهر نست به وب سایت هایی که به صورت اختصاصی طراحی شده است بسیار زیبا می باشند البته این مورد در ظاهر قضیه است و هر وب سایت شکیلی را می توان طراحی کرد .
2- سرعت بالایی در نصب این قالب ها وجود دارد .
3- طراحی سایت در چند ساعت را برای شما میسر می کند
4- هزینه پایینی دارد.
5- می توان گفت سئو بیس طراحی شده اند .
6- همچنین می دانیم که مدیریت قالب های آماده وردپرس خیلی راحتر است .
7- برای راه اندازی قالب های آماده فقط به یک هزینه هاست نیاز داریم .

معایب طراحی سایت با وردپرس با قالب آماده
بیشتر این قالب های آماده تجاری بوده و برای همین برای خریدش باید از سایت اصلی فروشنده اقدام کنیم که این کار را بیشتر طراحان سایت انجام نمی دهند از این رو سایت . بعد از مدتی داغون می شود و کاملا سایت به هم می ریزه . یا برخی از افزونه هاش کار نمی کنند . و خیلی از مشکلات دیگه که در موقع نصب قالب رخ می دهد.
وب نوش