تبدیل psd به html – تبدیل psd به html5

براي افزايش سرعت در طراحي وب سايت با asp.net بيشتر طراحانان وب سايت با asp خواهان اين هستند که طرح psd را فرد ديگري به html تبديل کند و انها نيز به راحتي بتوانند با الحاق کدهاي نوشته شده خود سايت را طراحي نمايند.

تبديل psd به html
تبديل psd به html5
تکنولوژي جديد براي نمايش صفحات وب html5 مي باشد که به همراه css3 که براي استايل دهي و شکيل سازي وب سايت استفاده مي شود. قدرت بالايي را به طراحي سايت افزوده است . امروزه متد اصلي در سئو و بهينه سازي وب سايت استفاده از html5 در طراحي سايت است . گوگل اهميت زيادي به html5 داده است چرا که به راحتي مي توانيد با استفاده از به کارگيري اسکيماها تمام بخش هاي وب سايت خود را به جستجوگرهاي معرفي نماييد. از بحث سئو و بهينه سازي در اين بخش خارج مي شويم . براي يادگيري آن مي توانيد وارد لينک سئو سايت شويد .
براي تبديل psd به html نياز مند چند برنامه کاربردي مي باشيم که ساده ترين آنها استفاده از يک اديتور براي ويرايش فايل هاي html و نرم افزار فوتوشاپ براي نمايش فايل psd و نيز نرم افزار مرورگر اينترنت که مي تواند اينترنت اکسپلورر ، موزيلا و يا کروم باشد .
در برنامه نويسي به ويژه در تبديل psd به html نيازي به داشتن سخت افزار قدرتمند نيست .

تبديل psd به html به صورت ريسپانسيو
طراحي سايت ريسپانسيو امروزه مهمترين گزينه در طراحي سايت مي باشد و تقريبا اساس و پايه طراحي سايت شده است . براي اينکه psd را بتوان به راحتي به html تبديل کنيم که حالت ريسپانسيو داشته باشد مي توانيم از فريم ورک هايي مانند بوت استراپ استفاده نماييم که امروزه تقريبا همه گير شده است . يکي از بهترين ها مي باشد. پس در تبديل psd به html ريسپانسيو نيز مشکلي وجود ندارد.

استايل دهي در تبديل psd به html
قبلا براي جالب کردن وب سايت از کتابخانه هاي جي کوري و جاوا استفاده مي کرديم که امروزه به دليل اهميت سئو و بهينه سازي وب سايت بهترين روش استفاده از css3 است که نصل جديدي از استايل دهي را در طراحي سايت ارائه داده است و تقريبا هر کاري را مي توانيم با استفاده از آن انجام دهيم. تقريبا مي توان گفت جاي جاوا را گرفته است و بهتر از آن نيز عمل مي کند.