سئو off-page

بي شک شما نيز نام سئو سايت را شنيده ايد و يا اينکه در مورد بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو چند خطي را خوانده ايد. سئو به عنوان يک دانش جديد و يک استراتژي بازاريابي آنلاين مي باشد که يک فرصت را براي تمام کسب و کارها ايجاد کرده است تا با رقباي خود در وب سايت هاي جستجوگر همچون گوگل رقابت کنند و براي بالاتر قرار گرفتن از هم در نتايج جستجوي گوگل با هم مسابقه دهند.
اين مسابقه براي بالاتر ديده شدن بسيار هم جدي است و افراد و شرکت ها حاضرند براي نتيجه گرفتن هزينه هاي بالايي را هم انجام دهند. البته اين هزينه توجيه اقتصادي نيز براي افراد و شرکت ها دارد چرا که بالا بودن در نتايج جستجو مستقيما با درآمد افراد و يا شرکت ها ارتباط دارد. البته بواسطه دانش پايين در زمينه سئو سايت برخي ها به اندازه هزينه اي که اجام مي دهند نتيجه نمي گيرند. ما قبلا در مورد سئو on-page براي شما صحبت کرديم. اينکه شما چگونه براي خودتان طراحي سايت انجام دهيد و چه اقداماتي را براي سئو on-page آن انجام دهيد برايتان توضيح داديم.

در اين مقاله ما سعي داريم که براي شما درباره کارهايي که مي توانيد براي سئو سايت تان انجام دهيد صحبت خواهيم کرد. اين کارها را ما به نام سئو off page مي شناسيم. البته به خاطر داشته باشيد که شما قبل از انجام سئو off page بايستي تمام کارهاي لازم براي سئو on-page را انجام دهيد.
وب نوش