فروش محصول در اینستاگرام

اينستاگرام جزء شبکه هاي اجتماعي با بازديد بالاست که اصل کار آن اشتراک‌گذاري عکس است . اينستاگرام با داشتن ??? ميليون کاربر فعال خود آن هم در تمام نقاط جهان تبديل به مکاني براي کسب درامد شده است و شايد يکي از قانع کننده ترين دليل استفاده از اينستاگرام اعضاي فعال بالاي آن باشد .
شبکه ي اجتماعي اينستاگرام در ابتدا کارش را با به اشتراک گذاشتن عکس شروع کرد. بعد از مدتي توسعه ي قابليت داشت وبراي کاربران اين امکان را گذاشت تا ويدئوهاي ?? ثانيه اي خود را هم به اشتراک با افراد بگذارند . اين کار اينستاگرام بيزينس کاربران خود را پر رونق کرد تا با کمک اين شبکه کسب درآمد کنند .
اين شبکه خيلي سريعتر از تصور همگان در حال افزايش کاربران خود است و در حال حاضر چند ميليون نفر عضو دارد که در اين شبکه به فعاليت هاي خاص خودشان مي پردازند.
اينستاگرام بدون هيچ نوع محدوديتي براي همه قابل استفاده است و شما به راحتي ميتوانيد عضو آن شويد و با قرار دادن بيوگرافي و مشخصات شخصي يا شرکتي خود در انجا به فعاليت بپردازيد .

براي گسترش کسب و کارتان دو کار را انجام دهيد :
?. افزايش در تعداد فالوئرهاي صفحه خود
اين يک کار ضروري است زيرا بايد به اين موضوع فکر کنيد که فالوئرهاي شما در واقع همان مشتري بالقوه هستند. پس هر چه اين تعداد بالاتر بروند امکان اينکه مشتري بيشتري داشته باشيد افزايش مي يابد . به دنبال فالوئرهاي واقعي باشيد يعني افرادي که فعاليت دارند . بازاريابي در اينستاگرام
?. استفاده از هشتگ
استفاده از هشتگ خوانا باعث ميشود تا فالوئرهاي شما به راحتي پيدايتان کنند. کار اصلي هشتگ اين است که به شما امکان اين را مي دهد تا حتي کاربراني که دنبال کننده نيستند هم پست هاي شما را مشاهده کنند .
لينک هاي موجود در اينستاگرام قابليت کليک ندارند . اما با به اشتراک گذاشتن پست هاي اينستاگرام درفضاي توئيتر، فيس بوک مي توان بر روي آنها کليک کرد .
صفحه مقصد لينک بايد براي نسخه موبايل هم طراحي شده باشد.