الگوریتم دزدان دریای (Pirate) | سئو

الگوريتم دزدان درياي (Pirate) | سئو : گوگل براي بهبود نتايج جستجو هر چند وقت الگوريتم هايي را ارائه مي کند . و هر روزه آنها را توسعه مي بخشد . هدف اصلي گوگل از جستجوي نتايج برتر عرضه نتايج جالب و کاربر پسند مي باشد . کاربران اينترنت دوست دارند هر روز بهترين مطالب را در اينترنت ببينند . گوگل بزرگترين موتور جستجوي دنياست و بيش از 80 درصد کاربران اينترنت از گوگل براي جستجو استفاده مي کنند. لذا گوگل دوست ندارد کاربرانش را از دست دهد. براي همين هميشه براي بهبود نتايج جستجو تلاش مي کند.
اما الگوريتم pirate يا همان الگوريتم دزدان دريايي گوگل که در سال 2012 منتشر شد براي جلوگيري از کپي برداري از ساير سايت ها بود. در اصل هدف اصلي الگوريتم pirate تشخيص وب سايت اصلي از وب سايت کپي شده مي باشد. اما ايراد بزرگي که اين الگوريتم دارد جستجو در سطح صفحه وب است نه کل دامنه . اين الگوريتم مي گردد و مطالب هر صفحه وب که کپي برداري شود آن صفحه را جريمه مي کند و تاثير زيادي بر دامنه نخواهد داشت البته اگر تعداد اين صفحات کپي شده زياد باشد گوگل الگوريتم ديگري به اسم مرغ پاندا دارد. که بسيار مخالف اين کار است و کل دامنه را جريمه مي کند.
توجه داشته باشيد که الگوريتم دزدان دريايي صفحات کپي شده را از نتايج حذف نمي کند و تنها اجازه نمي دهد که اين صفحه کپي شده بالاتر از صفحه اصلي در نتايج قرار بگيرد. 

وب نوش