فوت و فن اینستاگرام

در روز هاي اخير شبکه اينستاگرام خوب توانسته در ميان کاربران رسانه هاي اجتماعي خود را مطرح کند و براي خود هواداران خوب و بسيار زيادي اختصاص دهد. انواع امکانات و ابزار هاي خاص و فيلترها ، حتي به صورت اندک در اين شبکه اجتماعي، باعث شده تا اينستاگرام در جهت اشتراک گذاري تصاوير کاربران استوار بماند. بازاريابي در اينستاگرام
فوت و فن اينستاگرام:
اين شبکه ي تصويري به خوبي توانسته خود را در ميان رسانه هاي اجتماعي به محبوبيت برساند و در نظر کاربران خوب جلوه کند . پر رفت و امد بودن اين شبکه ، محبوبيت ان را افزايش مي دهد و براي تبليغ کاربران محلي مناسب است بنابراين بايد با فوت و فن اينستاگرام آشنايي کامل داشته باشيم .
در ادامه اين مقاله برخي از امکانات اين شبکه را معرفي مي کنيم و به نحوه ايجاد ارتباط بهتر با اشخاص ديگر خواهيم پرداخت .
مسلما اگر با امکانات بهتر و دقيق تر آشنا شويم ، توانايي ما در استفاده از نرم افزار بيشتر مي شود و در نتيجه مي توانيم در اين شبکه اجتماعي جايگاه بهتري را به دست آوريم . در ويکي پديا درباره اينستاگرام اينگونه مي خوانيم :
شبکه اجتماعي اينستاگرام براي به اشتراک گذاشتن ويدئو و تصاوير است وبه کاربرانش اين امکان را ميدهد که تصوير ها و ويدئوهاي خود را در شبکه هاي اجتماعي مختلفي مانند : فيس‌بوک ، تامبلر و فليکر به اشتراک با افراد ديگر بگذارند.
يکي از ويژگي هاي منحصر به فرد و فوت و فن اينستاگرام اين است که عکسها را به شکل و فرم مربع محدود کرده درست شبيه به عکس دوربينهاي اينستماتيک کداک يا پولارويد است. کاربران براي عکسهاي خود ميتوانند از فيلترهاي ديجيتال بهره بگيرند .
حداکثر مدتي که مي توان يک ويدئورا در اينستاگرام به نمايش گذاشت زماني معادل ?? ثانيه است .
اگر شما هم قصد داريد تا از اينستاگرام (شبکه جمع و جور موبايلي) استفاده کنيد بهتر است با ما همراه باشيد :
اول از همه بايد هدف تان را معلوم کنيد و اين که آيا براي کاربران خود مطلب جديدي داريد ؟
شما مي توانيد در اين شبکه اجتماعي همانند خيلي از افراد ديگر از اتفاق هاي عادي و روزانه تان، سرگرمي ها و علايق و دل نوشته هايتان و غذا، يا هر چيز ديگر عکس بگيريد و با مخاطبين به اشتراک بگذاريد .