چرا از قالب آماده برای طراحی سایت استفاده نکنیم ؟

قالب هاي آماده و گاها رايگان وردپرس در اينترنت به وفور مي توانيد پيدا کنيد و نصب کنيد . اما استفاده از آنها به هيچ وجه امنيت سايت را تضمين نخواهد کرد چرا که هر سازنده ي قالب براي کسب در آمد از آن قالب را طراحي مي کند و حتما کدهايي را درون آن اشتفاده مي کند که بعد از گذشت مدت زمان موقرر استقرار قالب در دامنه سايت به خودي خود ايراد پيدا کند تا شما با پشتيبان آن تماس بگيريد . که پشتيبان قالب هاي آماده و رايگات اصلا در دسترس شما نيستند.
بنابر اين مهمترين دليل استفاده نکردن از قالب آماده براي طراحي سايت با وردپرس در دسترس نبودن پشتيبان قالب هاي آماده وردپرسي است .
مورد بعدي قالب هاي تجاري هزينه بالايي دارند و هر فردي نمي تواند آنها را تهيه نمايد .
دليل بزرگتر نيز امنيت نداشتن قالب هاي آماده براي طراحي سايت با وردپرس است . نمي توانيد به طور قطع بکيد که در قالب آماده سايت وردپرسي من هيچ نوع شلي وجود ندارد .
توجه داشته باشيد *

شما مي خواهيد وب سايتي را طراحي کنيد که با استفاده از آن کسب در آمد يا محصول خود را معرفي نماييد . بنابر اين بايد همانند خيلي از راههاي تبليغاتي ديگر که بهش ارزش مي دهيد به وب سايت نيز ارزش دهيد و بلکه بيشتر چرا که بيشتر مشتريان شما در اينترنت دنبال خواشته هاي خود مي گردند.
پس طراحي سايت براي شما هزينه نيست سرمايه گذاري مطمئن است از طريق آن کسب و کار خود را گسترش دهيد.بهترين راهکاري که ما براي شما پيشنهاد مي کنيم طراحي قالب وردپرس به صورت اختصاصي است . با گرافيک بالا و کاربر پسند . و سايتي کاملا ريسپانسيو و بهينه براي تمام مرورگرهاي موجود.
وب نوش