تبلیغات در اینستاگرام و فروش محصول در اینستاگرام

شبکه اينستاگرام محل مناسبي براي تجارت است ، فروشندگان بدون هيچ هزينه ي اضافي براي اجاره يا خريد محل به راحتي ميتوانند محصولاتشان را مستقيما و بدون هيچ واسطه اي به دست خريداران برسانند ، اين معمولا به نفع خريدار هم هست زيرا خريداران هم محصولات مورد احتياج خود را با قيمتي پايين تر از حد معمول تهيه مي کنند و از طرفي هم احتياج نيست براي خريد محصول مورد نظرشان مسافت طولاني را طي کنند تا به فروشگاه مورد نظر برسند پس در وقت خود صرفه جويي مي کنند . بازاريابي در اينستاگرام
اين روزها اينستاگرام از فيس بوک هم سبقت گرفته است و بيشتر از آن مورد توجه واقع شده است ، شايد بتوان گفت فيلتر بودن شبکه اجتماعي فيس بوک از دليل هاي مهم در اين زمينه است و باعث شده تا فروشندگان و کاربران براي انجام فعاليت هاي خود به طرف اينستاگرام کشيده شوند.
مي توانيد در اينستاگرام پيش فروش هم راه بيندازيد. اين کار را با اشتراک گذاشتن چندين عکس يا تهيه ويديويي از محصول خود انجام دهيد .
با انجام اين کار ، مشتري خود را وسوسه کنيد و به اطلاعش برسانيد که قرار است چه نوع محصولي را معرفي کنيد و پيشاپيش او را براي ديدن محصولتان ترغيب کنيد .
منبع:sitedesignidea