استراتژی توسعه و تولید محتوا بر اساس سئو سایت

در اينجا به چهار مرحله براي تعريف و پالايش استراتژي محتوا براي بهبود در نتايج جستجو اشاره مي کنم :
اهداف خود را تعريف کنيد
در وحله اول اينکه از وب سايت خود چه چيزي را مي خواهيد آيا وب سايت خود را به عنوان يک کسب و کار در نظر داريد يا به دنبال فروش محصول خاصي هستيد؟ يا مي خواهيد از طريق تبليغات در سايت به کسب در آمد بپردازيد ؟ و... اهداف شما از سايت در توليد محتوا براي سايت تعيين کننده است . اگر قصد شما فروش درايو مي باشد بايد تمرکز خود را در ايجاد صفحات جذاب با اطلاعاتي مفيد و مناسب از محصول معطوف کنيد. که هم فروش و هم جستجو بهينه شوند.تمرکز بعدي مي تواند يک وبلاگ مفيد براي معرفي محصول باشد و از اين صفحه لينيک به صفحه محصول خود وارد نماييد.
مخاطبان خود را بشناسيد
برخي از نرم افزار ها مي توانند در تحليل بازديد هاي وب سايت شما کمک بزرگي بکنند که از اين طريق مي توانيد ديد بهتري از بازديدکنندگان خود داشته باشيد بعد از اين تجزيه و تحليل مي توانيد اقدام به توليد محتوا براساس سئو اقدام نماييد.
براي مثال اگر وب سايت شما به عنوان يک وب سايت B2B در سطح مديران C قرار دارد بايد مقالاتي سطح بالا را براي اين وب سايت توليد نماييد از اين رو بهتر است براي توليد محتوا منابع مختلفي را مطالعه نماييد تا بهترين مقاله و بر اساس سئو را پياده سازي نماييد.
حال اگر هدف وب سايت شما هدف قرار دادن نوجوانان و جوانان باشد بهتر است از متون کمتر و در عوض عکسهاي بيشتر براي توليد محتوا بر اساس سئو اقدام نماييد. همچنين بهترين راه استفاد از فيلم ها مي باشد به خصوص فيلم هاي آموزشي .
تجزيه و تحليل مکرر از محتواي خود و ارزيابي دوباره و دوباره
براي باقي ماند در رتبه عالي نتايج موتورهاي جستجو نياز به چک و تجزيه و تحليل محتواي خود داريد تا بر اساس الگوريتم هاي گوگل که دائما بروز رساني مي شوند محتوا را با کلمات کليدي مناسب توليد نماييد هم چنين اين تجزيه وتحليل اطلاعاتي را در رابطه با چکونگي ورود و بازديد وب سايت شما ارائه مي کنند و هم چنين اين اطلاع را به شما مي دهند تا اينکه کاربران از کدام لينک ها وارد وب سايت شما شده اند . در زير دو هدف عمده که از تجزيه و تحليل محتواي وب سايت به دست مي آوريد را برايتان شرح مي دهم .
تجزيه و تحليل محتواي وب سايت و لينک هاي ورودي و خروجي و چک نظرات کاربران و سوال ها و پاسخ هاي اتفاق افتاده در وب سايت دو هدف همده برايتان خواهد داشت :
مطالعه در رابطه با موفقيت ها ي خود که اگر بيشترين آمار را داشت مي توانيد استراتژي خود را دنبال کنيد : اينکه آيا مخاطبان شما بيشتر از فيلم خوششان آمده است ؟ در اين صورت خود را به فراهم آوردن فيلم هاي بيشتر تمرکز دهيد . و يا اينکه بازديد قابل توجهي از تصاوير داشته ايد در اين صورت خود را به سمت توليد تصاوير بهينه و مفيد يوق دهيد . و ...
بازديد و بررسي محتواي سئو توليد شده و توسعه و بهينه سازي آن : در اين صورت مي توانيد به متن خود برگرديد و محتواي خود را بر اساس کلمه کليدي مناسب براي بهبود افزايش ترافيک وب سايت در موتورهاي جستجو به خصوص گوگل ، بهينه نماييد .
وب نوش